• Lindlund

Någon som handlat klänning från JJ´s House?

Halloj!

Tänkte höra om det är någon här som handlat hem en klänning från JJ´s House?
    Först hade jag tänkte beställa från Miss MoneyPenny men hittade en liknande klänning på JJ´s House för mindre än än halva priset.
    Har ni varit nöjda? Skickade ni efter den med era egna mått? Jag vill veta ALLT!!! Cool

• Svar på tråden Någon som handlat klänning från JJ´s House?
  • Stefan och Caroline

Hej . Jag beställde min från jenjenhouse och är jättenöjd ! Måttbeställde och det stämmde jättebra . Väldigt snabb leverans hem också, tror det tog ca 2 veckor allt som allt :) Väldigt bra info om klänningen också när de skickar eller håller på att sy den . Kunde hela tiden följa hur det gick för den .

Nu kanske det inte alltid går bra för alla som beställer därifrån men jag själv rekommenderar jenjen :) 

• SusanneJ

Jag beställde diverse saker för runt 1100:-  hos Jenjen och allt gick jättesmidigt, snabb frakt. Däremot åkte jag på tullavgift + moms för mer än 400 spänn. Fakturan från UPS (som levererar) kom en vecka efter att paketet från Jenjen kommit. Känns lagom kul. I efterhand har jag läst att det är fler som åkt på den niten därifrån. 

Jag måttbeställde min klänning från en säljare i Shanghai på Ebay och den är jättefin. :) Det tog 40 dagar från köp till att klänningen anlände därifrån.

• Carina10

Jag har beställt min från Jenjen. Jag måttbeställde den.
    Inga problem med något alls.

Snabb leverans o bra sytt. Lite trådar häro var som jag fick klippa av men det är inget problem för min del Glad

När jag beställde skorna fick jag dem på posten o inga efterkrav s.a.s
    Men med klänningen fick jag men det visste jag om för det hade jag läst.
    Det är momsen som läggs på o så lägger UPO (Eller vad dom nu heter...UFO)..ut pengar o då vill domha in dessa med ränta...o det var jag inte så beredd på men nu vet jag detta.

Har beställt andra kläder också där o då har jag räknat med 25% moms på kläderna.
    Varit samma snabba leverans.

• Lindlund

1000 - tack för era svar! :)

Jag är verkligen i valet och kvalet med hur jag ska göra men jag tror jag kommer beställa en klänning därirfrån! :)

Svar på tråden Någon som handlat klänning från JJ´s House?