• Anonym

Tärnbekymmer - hjälp!

Va tråkigt! Jag har en vän som jag vet kommer få sin svensexa efter bröllopet. Det är ju jättetråkigt, och dessutom så går han ju på tå och väntar  varje helg fram tills bröllopet och vi kan inte säga nått till honom. 

Eftersom bröllopet är en av de viktigaste dagarna i ens liv så hoppas man ju att andra ska tänka lika, men så är det tyvärr inte alltid. 

Kanske är din vän en sån person som inte själv värderar ett bröllop som en jättegrej? Om inte så hoppas man ju att hon verkligen är otroligt upptagen. Skönt att det löser sig iaf med brudgummens familj!

• Anonym

Jag var i samma sits som dig, men jag hade tre tärnor. En av dom låter precis som "bekymret" ..jag har fortfarande inte fått någon rikig förklaring över varför hon var så "off". På själva bröllopet så fungrerade allt jättebra dock. 
    Förutsättningarna  för dom att planera någon möhippa för mig var väl inte dom bästa då vi fyra bor på tre helt olika sidor av sverige och ingen av dom i samma stad som mig, så det sket sig totalt (och varken familj eller mina vänner på orten där jag bor puschade på eller tog tag i det.. Måste erkänna att det var väldigt trist att sitta på bröllopet och se bilder och höra om mannens svensexa och när folk frågade mig om min möhippa så fick jag säga att nej, jag fick ingen.. 

Kan det vara så att det har hänt något? Någon närstående som är dålig, problem med relation, jobb eller liknande? Annars låter det ju märkligt att hon är helt okontaktbar.. 

Svar på tråden Tärnbekymmer - hjälp!