Vad fick dig att falla för din man/fru som du gifter dig med?
Kommer nog aldrig glömma första gången jag träffade min m2b, Var 17 då, å i ett oseriöst förhållande dvs jag var naiv och först efteråt insåg att den kille egentligen bara utnyttjade mig.. Iaf va på fest med min syster hos en kompis, så va han där min m2b aldrig sätt honom förut men shit va jag föll pladask! Otroligt blyg som jag är prata vi inte direkt, mer än när en hel drös satt i köket å jag höll på att ramla ned från bänken :)... Sen gick vi (jag å syster) så då ringde jag upp den killen jag va i vad jg ansåg ett förhållande för helt plötsligt sto de klart att han inte va direkt intresserad av mer än sex,, men denna kväll bara med en meningsutbyte var jag fast i min m2b,, Gick en månad typ så va jag på fest med samma personer visste dock inte att m2b var där, sa till en kompis utanför att han som varit på fest hos honom va sjukt snygg, (visste inte ens namn haha) Då fråga han om de va han å peka, pinsamt, men svarade ja det var de men säg inget,, jo då de klämde han rakt ur sig sen, Ytterligare någon vecka så har vi inte skilts åt direkt, kärlek vid första ögonkastet finns! Träffade mig för 6 år sen!