• Äldre 3 Jul 12:43
    4076 visningar
    8 svar
    8
    4076

    Ibland undrar jag hur butiker tänker.

    Min blivande gick häromdagen till en blombutik för att beställa min brudbukett och hans knapphålsblomma det fick han inte göra där pga att all personal som binder buketter hade semester under hela juli. Han tyckte det var mycket underligt eftersom juli ändå måste klassas som högsäsong för brudbuketter.

    Han gick till ett annat ställe där det absolut inte var några problem att beställa och de erbjöd sig till och med att öppna tidigare på vår bröllopsdag om det skulle behövas. Det kallar jag service!

  • Svar på tråden Ibland undrar jag hur butiker tänker.
  • Äldre 3 Jul 18:22
    #2

    Absolut att all personal är värd semester. Det tycker jag inte är konstigt. Jag jobbar bla inom vården och då får inte alla semester samtidigt utan man delar upp det. Ena halvan av personalstyrkan tar första delen och andra tar den andra delen. Hade jag ägt butiken hade jag sagt att de var tvugna att ta var sin del av sommaren men det är jag det .

  • Äldre 16 Jul 13:50
    #8
    CoG skrev 2013-07-08 21:56:43 följande:
    Vilken butik var det?
    Du kan skriva ett pm...

    Jag beställde tidigare i våras på Interfloras butik och där var sa dom inget som semester.
    Hoppas att dom har en kunnig florist på plats dagen då blommorna ska göras.
    Jag har skickat ett pm till dig. Bättre sent än aldrig
Svar på tråden Ibland undrar jag hur butiker tänker.