• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tiara? JA eller NEJ
  • Emmalinnea

Utan tiara! Less is more, alla slänger på sig så mycket så man inte ens ser den naturliga skönheten.
    Du är jätte vacker utan! 

• Red Lion
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-07-02 16:33:50 följande:
    UTAN! Tycker alltid det ser...hm...barnsligt ut? med tiara... Funkar när man är 5 och är prinsessa men inte sen! Tycker du va fantastiskt vacker utan!
  • Aniara4

Hm. Jag är inte heller så förtjust i tiaror, tycker det är lite fjantigt om jag ska vara helt ärlig, men med just den uppsättningen som du har är jag faktiskt benägen att hålla med om att det blev bättre balans med. Eller något annat på motsvarande ställe, några fina hårnålar eller så.

• Sjörå

Tycker att tiaran passade in men jag hade nog valt något annat själv, typ blommor eller pärlor. Men det beror på att jag inte är något större fan av tiaror. 

• CatarinaN

Jag tycker med tiara. Det blir fint i håruppsättningen. Man gifter sig bara en gång och när bär man annars en tiara :)

• snowstars

Aniara4 skrev 2013-07-02 20:26:47 följande:Hm. Jag är inte heller så förtjust i tiaror, tycker det är lite fjantigt om jag ska vara helt ärlig, men med just den uppsättningen som du har är jag faktiskt benägen att hålla med om att det blev bättre balans med. Eller något annat på motsvarande ställe, några fina hårnålar eller så.Håller med här :)

• karamell

Tack tjejer för så många svar!!!! :D

Egentligen är jag inte "för" tiaror heller och hade absolut inte tänkt ha en från början, men sen började jag tveka :) Som med allt annat såklart :)
    Jag känner att klänningen är ganska maffig i sig, och jag är ganska liten, så jag bör hålla resten simpelt.
    Från början ville jag bara ha blommor i håret, men sen kom jag på andra tankar med söjan osv.
    Jag får helt enkelt testa mig fram, om det blir någon tiara/diadem så blir det av den enklare sorten.  =)

• Chicita
    karamell skrev 2013-07-03 11:55:16 följande:
    Tack tjejer för så många svar!!!! :D

Egentligen är jag inte "för" tiaror heller och hade absolut inte tänkt ha en från början, men sen började jag tveka :) Som med allt annat såklart :)
    Jag känner att klänningen är ganska maffig i sig, och jag är ganska liten, så jag bör hålla resten simpelt.
    Från början ville jag bara ha blommor i håret, men sen kom jag på andra tankar med söjan osv.
    Jag får helt enkelt testa mig fram, om det blir någon tiara/diadem så blir det av den enklare sorten.  =)
    Du kan ju sätta i ett par pärlnålar på rad...
    Jag hade det i min uppsättning och var riktigt nöjd. Finns ju både diskretare och större och med eller utan bling Flört (alltså pärlorna ovanför knuten)

• Sofie R

En liten tiara blir skitsnyggt!

• CatarinaN

Jag var egentligen inte heller "för" tiaror men ändrade mig och bar en tiara på mitt bröllop och det blev jättefint.  Det blev ett lyft. Sedan hade jag även några fina hårnålar/smycken bak i min håruppsättning.
    För övrigt hade jag inga andra smycken på mig... förutom ringarna då förstås :)

• CatarinaN

... och enklare pärlörhängen. Det är ju en smaksak med eller utan tiara. Man ska göra det som känns bäst för en själv.

• Carina10

Tiara är fint men jag ska ha mitt hår nåt sådant som ditt är på bilden o jag hade tänkt mig ett diadem. Detta sattes liksom rätt långt bak på min provuppsättning o de blev urfint.
    Så diadem fungerar men är inte så markerat som en tiara kan vara.

Svar på tråden Tiara? JA eller NEJ