• Bell87
    Äldre 2 Jul 13:53
    2371 visningar
    7 svar
    7
    2371

    Förslag på fina sätt man kan fria på :)

    Jag är ny här så jag visste inte var jag skulle lägga tråden, hoppas det blir bra iaf.

    Jag beställde ringar idag och skulle vilja ha lite förslag eller tips på fina/mysiga sätt man kan fria på :) 

  • Svar på tråden Förslag på fina sätt man kan fria på :)
  • Bell87
    Äldre 11 Jul 11:52
    #4
    sandri skrev 2013-07-10 16:23:26 följande:
    Gillar picnic-förslaget! :) Jag tänker mig en månsken picnic, med massa tända ljus och romantik, men så är jag en obotlig romantiker också!:)

    Sprid ut blomblad i er bostad fram till ett bord där du dukat upp favoriträtterna och gå ner på knä och fria!

    Fria när ni ligger i sängen och myser efter att ha avverkat lite godsaker.

    Sätt på ringen på din partners finger när h*n sover, eller väck med att du pussar på ringfingret när h*n vaknar ocg säg något från hjärtan som är otroligt romantiskt och sedan ta fram asken och fria!

    Jag kan 100+ mer frierier som jag gärna delar med mig av! Men orkar inte skriva alla, när jag inte riktigt vet vad du vill ha för typ av frieri:D

    Vad gillar din partner för något? Har denna sagt något någon gång om hur den vill bli friad till? :)
    Vi ska till Kroatien nästa vecka och jag är lite rädd för att fingrarna sväller upp, tänkte fria där borta först, men är rädd för det här med fingrarna och då tänkte jag om man kanske ska fria på flygplatsen eller på planet, hur låter det? :)

    Vi har pratat länge om att förlova oss, men vi har inte pratat om hur det ska göras mer än att byta ringar.

    Nu är det så att jag faktiskt beställt ringar utan att han vet om det och jag hoppas jag får de innan vi reser nästa vecka. 
  • Bell87
    Äldre 12 Jul 20:32
    #6
    sandri skrev 2013-07-12 19:56:12 följande:
    Fria innan ni åker!
    Min mans bror friade till sin sambo genom att duka upp en fantastisk frukost i deras hem och sen drog han ut henne i trädgården och gick ner på knä. Sen så åt de lite till innan han sa: Älskling... Du bör nog gå och packa. Vi ska vara på ett flyg om 2 timmar!

    Hur romantiskt som helst!

    Så mitt tips är att fria innan ni åker! typ med frukost på sängen eller något liknande. Och i så fall kan du lägga asken på frukost brickan! :)
    Det lät riktigt romantiskt :)

    Jag fick ringarna idag så jag kommer ändå inte kunna hålla mig till resan och det med frukost på sängen lät riktigt riktigt bra så det ska jag nog köra på :)

    Tack :) 
Svar på tråden Förslag på fina sätt man kan fria på :)