Vart kan man köpa en billig brudklänning?
Hej, är det någon som vet vart man kan köpa en billig brudklänning i Sthlm's området/Uppsala? Vill hellst inte lägga mer än ungefär 4000kr. Tack på förhand. Mvh
Hej, är det någon som vet vart man kan köpa en billig brudklänning i Sthlm's området/Uppsala? Vill hellst inte lägga mer än ungefär 4000kr. Tack på förhand. Mvh
Får den vara begagnad? Annars så börjar väl en del brudbutiker rea lite smått...
Så gå in och kika på www.lilly.nu och under outlet Tar bara några dagar att få klänningen och du har två veckors återköp.
Såg på hemsidan att lillybutiken i stockholm har rea nu, så det kanske är värt att åka in dit och kolla?
Jag hittade min satin-bolero på diadema.se, är jättenöjd med den!
www.diadema.se/capesjalbolero-satin-c-38_45.html
Hej!
Jag var in på Aliexpress (Kina-sida) och köpte både klänning och skor för 940:- inkl.frakt!
Jag är skitnöjd med den och den känns lyxig och "rejäl" :)
Dock är sökfunktionen på sidan kass så man kan få bläddra ganska många sidor för att hitta klänningen med K ;)
Kolla in tradera!
Bridal outlet (Ropsten) och gamla bröllopskällaren (Hornsgatan) som är omgjord till outlet. Tror även du kan få en för 4 tkr på söders högtidskläder (hornsgatan).
Jag köpte på www.dindromklanning.se och är jätte nöjd!! Alla i lager under 4000 och snabb leverans, öppet köp i två veckor, så du kan testa hemma. Hoppas du hittar någon jätte fin för dig
Jag köpte min drömklänning hos www.bridaloutlet.se. Rekommenderas!
Wedding is big event in our life. We should pay more attention. There are so many ways we can buy a perfect wedding dresses, such as http://www.lunadress.co.uk/wedding-dresses-c169/ and http://us.monsoon.co.uk/us/wedding-boutique/wedding-dresses with the fashion style and design.
matildasfest.com har billiga klänningar!
Dreamwear i Ljungby kommer att har en Trunkshow nu helgen. Fick veta när jag ringde butiken at det kommer att finnas klänningen för specialpris oxå typ 6000 kr. Kanske kan vara nåt iaf?
Tack för alla tips! Var och kollade klänningar i Sthlm för att se vilken modell jag ville ha och blev kär i en klänning där... Billig var den inte direkt, men köpte butiksexet så den vart billigare än ordinariepriset :).