• SofiaMagdalena

    Visa BILD på era bordsblommor

    Hej! 

    Vi vill gärna se bilder på blomarrangemang som ni andra har haft på borden. Vi är i planeringstagen för bordsblommorna och söker inspiration!

    Vi tänker använda konservburkar att ha blommorna i. Troligtvis med oasis i nuläget.

    De amerikanska sidorna har mycket kul men det är lite för "over the top" för oss :P

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-23 16:35
    Om ni citerar inlägg med bilder, radera bilderna så slipper man scrolla så mycket! Tack på förhand!

  • Svar på tråden Visa BILD på era bordsblommor
  • söt nöt


    vanliga ljusstakar från Ikea som vas, 9 stora röda rosor och brudslöja. 
  • daniiel

    Vi hade fula svarta vaser med en liten rosa ros och lite brudslöja i. Jag hade inte valt det själv, eller jo, indirekt eftersom det ingick i priset på lokalen, men jag fick inte se det i förväg, inte ens vaserna. Ljusstakarna var nog dock ännu värre, syns på nedre bilden. Nåja, jag försöker tänka att det matchade åtmistone vårt färgtema bra, då vi hade svart, vitt och rosa.




  • Pyttis

    är inte från min dukning då det är 2 veckor kvar tills den ska göras men här är några dekorationer och "provdekorationer" till några bröllop jag gjort






  • LinneaR

    blev lite konstigt med texten...den kom liksom emellan bilderna...men ni förstår nog vad jag menar..

  • Sailergirl

    Vi hade en väldigt enkel dukning men jag gillade den. Det kom så mycket annat på borden ändå (vattenkaraffer osv)


Svar på tråden Visa BILD på era bordsblommor