Nu har jag bestämt mig!
Som flera här redan vet så blev jag blixtförälskad i en brudklänning i julas och köpte den direkt. Men tiden har gått och jag har insett att den kanske inte var drömklänningen trots allt. För en månad sedan åkte så jag och min mamma iväg på en spontantitt på en klänning på blocket som inte alls är en sådan som jag tänkt mig. Men jag provade. Och den är kanon! Igår när blivande maken inte var hemma och barnen somnat så smög jag upp i klädkammaren och provade båda två. Det var en enorm skillnad i "rätt"-känsla så jag bestämde mig direkt. Min första favorit passar helt enkelt inte mig på mitt bröllop men jag är SÅÅÅ nöjd med tvåan! Därmed är det dags för mig att lägga upp klänning nr ett på lämplig säljsajt men först ska jag hänga på den på min mamma så jag kan fota den
Jag vet flera i vår närmsta krets som tyckte det var idioti att köpa två men denna andra passar mig bättre då det är snörning och dragkedjan med klädda knappar i ryggen på klänning nr ett är helt enkelt inte kompatibel med min IBS-mage.