• lost in weddin­g world
    Äldre 14 Jun 20:42
    2032 visningar
    6 svar
    6
    2032

    Trillers,Cafe Linne-Kvantum Gränby-Hörs,hjälp

    Hej bröllopsplanerare i Uppsalatrakten.Som rubriken lyder så skulle jag behöva er hjälp angående catering till vårat bröllop.Jag har letat en del i forumet men trådarna som finns är hyfsat gamla så gör en insats snälla.Jag letar bra catering till ett vettigt pris och vad vi söker är en buffe.ICA Kvantum i Gränby används av mig som referens vad gäller utbud och pris i detta inlägg (har dock aldrig smakat deras mat) men det låter onekligen bra, speciellt deras Upplands buffe. *Trillers, rekomenderat av många men inga priser på hemsidan, hur är dom jämfört med ICA?*Hörs, Verkar poppis med inte heller några priser, vad fick du och vad betalade du?Är Trillers och Cafe Linnè samma ställe?Kom igen och ge mig goda råd nu alla, det kan ju vara nån kompis till dig som ska äta maten på vårat bröllop Otroligt tacksam för all er hjälp         

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-14 20:43
    Ber om ursäkt att det ser "kladdigt" ut, trodde jag skrivit någorlunda läsbart...

  • Svar på tråden Trillers,Cafe Linne-Kvantum Gränby-Hörs,hjälp
  • Äldre 14 Jun 20:55
    #1

    Har inte testat nån av de där men jag har ätit Höglunds buffé två gånger. Vänner som anlitat dem och det var jättebra! Inte så farliga priser heller. Hörs känner jag inte till alls tyvärr.


  • lost in weddin­g world
    Äldre 14 Jun 21:15
    #2

    Sörön10 skrev 2013-06-14 20:55:24 följande:Har inte testat nån av de där men jag har ätit Höglunds buffé två gånger. Vänner som anlitat dem och det var jättebra! Inte så farliga priser heller. Hörs känner jag inte till alls tyvärr.millarules.blogspot.comHöglunds grillbuffe ser riktigt nice ut men jag tycker Kvantums Upplands buffe har lite bättre spridning. Litar dock helt och fullt på ditt omdöme vad gäller smak och tackar för ditt inlägg.Hörs är tydligen Högskolerestauranger....  

  • Äldre 14 Jun 21:48
    #3

    Kvantum har iaf jättegoda tårtor! Köpte tårtor till dotterns dop där! 


  • lost in weddin­g world
    Äldre 14 Jun 23:42
    #4

    Låter jättebra, många som skriver om deras tårtor så den blir nog iaf därifrån.Var inte blyga nu, berätta om era erfarenheter vad gäller dessa cateringfirmor i Uppsala......    

  • lost in weddin­g world
    Äldre 16 Jun 20:12
    #5

    Jag bumpar denna tråd för jag skulle uppskatta lite mer hjälp, ber om ursäkt.

  • Äldre 17 Jun 07:24
    #6

    Håller med om att Höglunds är jättebra. Goda bufféer (har nog testat två) och hyfsat bra priser jämfört med vissa andra. Har tyvärr ingen aning om hur ICAs mat är. Martinas är också jättebra, men det är ju med italiensk inriktning så det kanske inte riktigt passar ert tema.

Svar på tråden Trillers,Cafe Linne-Kvantum Gränby-Hörs,hjälp