• Akjson

På lördag smäller det....

Och jag ska knyta ihop alla trådar nu och försöka samla mej och fundera om allt är klart. Idag kom jag på att jag glömt att köpa alkoholfritt till brudskålen, gulp. Kvar att göra är även att hämta brudkläderna, hämta ringarna, packa barnens väskor ( så dom klarar sig en vecka hos barnvakt ) packa våra väskor, dels för bröllopet och sen för den stundande bröllopsresan till Nice... och så börjar jag få ont i halsen....aj aj....
    Har varit lugn som en filbunke men nu är jag nervig deluxe.....

• Svar på tråden På lördag smäller det....
  • johbeh

Jaaaa... nu är det dags även för oss! Det mesta är på plats hoppas jag.. Nu skriver vi listor för alla som är inblandade..

• MariaochDaniel

Samma här...
    vaknade snorig i morse och tänkte nej!!!!!
    Vi har kvar att hämta karlns kläder, handla dryck och mat till fredagens förfest,
    göra efterrätter till fredagskvällen, och tydligen fixa min klänning.
    Min klänning beställdes för 9! månader sedan och jag fick hem den för en månad sedan.
    IDAG ringer de och säger att de glömt göra en sak och vi måste komma in med den igen.

Det finns liksom ingen tid! Vad hade ni krävt för kompensation för en sån sak?
    Tack och lov att vi inte var bortresta! Dock borde vi såklart kollat klänningen när vi kom hem.

Här skrivs också listor, att handla, att ta med osv. =)
    Hoppas man inte glömmer nåt!

• MarcusMichelle

Åååh vi gifter oss oxå på lördag! När jag läser här hur "lite" ni har kvar att göra blir jag fan lite nojig..haha :D

• fayefaye

Vi gifter oss på fredag, inte långt kvar Förvånad
    Tror inte vi har så mycket kvar att fixa. Jag ska fixa mina naglar imorgon, och på torsdag blir det massa att ordna. Tårtor ska dekoreras, sallad ska göras, lokalen ska dekoreras, blommor ska plockas, grejer ska köras upp till lokalen.. phu. Hoppas jag inte glömt nåt!

• Akjson

Idag ska benen vaxas, huset städas. Vill ha fint när jag kommer hem nästa vecka. Imorgon fotvård och nagelförlängning. Idag hämta klänning och kostym. Kom på att jag måste fixa tack presenter till dom två hobbyfotografer som fotar men inte vill ha betalt. Snittar fixar min familj. Har oxå lite förfest på fredag med tidigt anlända gäster men vi går ut på restaurang och äter. Orkade inte fixa med det oxå....

• 2barnsmor

Vi gifter oss också på lördag och det är en del fix kvar... aaaah :D

Svar på tråden På lördag smäller det....