• Sara1991

    Prinsessan Madeleines brudbukett- vad tycker ni ?

    Hej :D

    Har sätt att de senaste dagarna kommit flera trådar kring prinsessan Madeleines bröllop. Som disukterar allt från klänningar till tårtor. Men ingen har nänmt de viktigaste ( enligt mig ;) ) , Buketten !! .

    Så vad tycker ni om hennes val av bukett?

    :)



  • Svar på tråden Prinsessan Madeleines brudbukett- vad tycker ni ?
  • Linnea89

    Jag tycker den är helt underbar! Hade absolut kunnat tänka mig den själv! :)

  • Sara1991

    Jag tycker också att den är jättefin :D Passar utmärkt till hennes klänning som är väldigt vintage enligt mig , och buketten känns väldigt klassisk och romantisk så passade bra till helheten :) Är också väldigt glad att hon valde att ha en rund bukett istället för en droppe, tidigare så har kungligheter oftast haft droppar så var kul att hon bröt de och körde på nåt eget :)

  • paisley

    Buketten är väldigt vacker, både sett till form och blomval. Stilren! Själv hade jag dock valt något med lite färg i.

    Kommer själv gifta mig i september, och ha en vintageinspirerad tyllklänning och en bukett med rosor i gammelrosa, samma form som Madeleines.

  • FruForsmark

    Tycker den är superfin, men inte till henne. Tycker färgerna skar sig mot klänningen och den borde ha varit droppformad.

  • annapia

    Jättevecker. Hade själv en rundbunden bukett med vita rosor. Älskar formen, färgen och enkelheten i buketten. Buketten var det vackraste i hela "outfiten".

  • karamell

    Ganska fin men ändå inte så imponerande. Gillar själv inte runda buketter så jag har svårt att gilla den....

  • Alyllyra
    paisley skrev 2013-06-11 13:43:26 följande:
    Buketten är väldigt vacker, både sett till form och blomval. Stilren! Själv hade jag dock valt något med lite färg i.
    Ja, precis! Vad är grejen med att alla kungligheter väljer vita buketter? Så tråkigt... Buketten var väl fin, men inget wow direkt. Kul som sagt att hon inte körde på droppformat, även om jag personligen tycker att det är vackrare.
  • amerika

    Jag tyckte buketten var det finaste i utstyrseln! (förutom möjligtvis diademet, men ett diamantdiadem är ju alltid ett diamantdiadem, liksom...)
    Den var enkel och jag gillade att den var rundbunden. Hade gärna sett lite färg (puderrosa el nåt annat pastelligt) men tror nog ändå att den där passade bäst till klänningen. 

  • 20140222

    Den var fin. Jag vill ha mycket färg! i min bukett. Men för hennes bröllop så var den jättefin!

Svar på tråden Prinsessan Madeleines brudbukett- vad tycker ni ?