Vad tyckte du om Maddes tårta?
Prinsessan Madeleine valde en tårta av 700 makroner uppradade i olika nivåer. Ingen vanlig bröllopstårta alltså. Rösta och diskutera tårtan!
Se bild på tårtan här.
Prinsessan Madeleine valde en tårta av 700 makroner uppradade i olika nivåer. Ingen vanlig bröllopstårta alltså. Rösta och diskutera tårtan!
Se bild på tårtan här.
Jag har personligen lite svårt för bröllopstårtor som inte är just tårtor. Hoppas trots det att prinsessan själv var nöjd med sitt val :)
Det där kan jag inte klassificera som "tårta".
Det är ett kakfat med kakor.
Säkert jättegott och praktiskt när det behövde vara 700 bitar.
Men det är ändå inte en tårta, oavsett hur fin den kanske var.
Jag hade tyckt att den var finare om den hade varit mer enhetlig i färg. Nu såg den mest rörig ut
Min första undran var....om man tar en bit...rullar de andra kakorna iväg då?
Rolig och "i tiden", men ingen fin bröllopstårta.
Jag tycker det är underbart! Skulle kanske ha det själv som enda tårtan, utan kanske ett kompliment till en mer tårtig tårta :) Men känns som något som passa prinsessans smak och stil :)
Tycker den är riktigt läcker! Nu uppfattar jag bilden från aftonbladet som ganska dålig men jag var på ett bröllop för ett år sedan med en liknande tårta fast mycket mindre och det var urläckert med alla de olika färgerna man slogs av! Tycker det är kul att traditionen utvecklas och ändras lite och att "reglerna om hur det ska va" luckras upp lite =)
jag säger inte att det itne är en riktig tårta.. men kom igen.. väldigt besviken, trodde den skulle vara MAGNIFIK! vacker och stor! de där såg bara... ne.. fjantigt ut p ånå vis.. men kanske bilden gör den orättvisa..
Ingen riktigt tårta (jag är galen i tårta och bakverk) MEN jag tyckte den var häftig! Roligt när folk ruckar på tradition och vågar följa sina egna hjärtan och göra något annorlunda!