• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tyckte du om Maddes tårta?
  • Chicita

Det där kan jag inte klassificera som "tårta".
    Det är ett kakfat med kakor.
    Säkert jättegott och praktiskt när det behövde vara 700 bitar.
    Men det är ändå inte en tårta, oavsett hur fin den kanske var.
    Jag hade tyckt att den var finare om den hade varit mer enhetlig i färg. Nu såg den mest rörig ut 

• daniiel
    Chicita - Precis vad jag också tycker, att det blir ju ingen bröllopstårta när det inte är någon tårta! Och jag håller med dig om att den hade varit finare om det inte hade varit en sådan salig blandning av färger.
  • Carina10

Min första undran var....om man tar en bit...rullar de andra kakorna iväg då? Flört

• Chicita
    daniiel Ja på bilden fick jag nästan intrycket att den var lortig (pga alla olika färger)...
    Jag hade gillat det bättre om det var en färg per fat i alla fall så att man fick fram dom olika lagerna bättre 
  • Mmmaria

Rolig och "i tiden", men ingen fin bröllopstårta.

• kouki

Jag tycker det är underbart! Skulle kanske ha det själv som enda tårtan, utan kanske ett kompliment till en mer tårtig tårta :) Men känns som något som passa prinsessans smak och stil :)

• Tin

Tycker den är riktigt läcker! Nu uppfattar jag bilden från aftonbladet som ganska dålig men jag var på ett bröllop för ett år sedan med en liknande tårta fast mycket mindre och det var urläckert med alla de olika färgerna man slogs av! Tycker det är kul att traditionen utvecklas och ändras lite och att "reglerna om hur det ska va" luckras upp lite =)

• filibustern

jag säger inte att det itne är en riktig tårta.. men kom igen.. väldigt besviken, trodde den skulle vara MAGNIFIK! vacker och stor! de där såg bara... ne.. fjantigt ut p ånå vis.. men kanske bilden gör den orättvisa.. 

• Bride2b

Ingen riktigt tårta (jag är galen i tårta och bakverk) MEN jag tyckte den var häftig! Roligt när folk ruckar på tradition och vågar följa sina egna hjärtan och göra något annorlunda!

Svar på tråden Vad tyckte du om Maddes tårta?