• Anonym (Mamma­!)
    Äldre 3 Jun 07:40
    4210 visningar
    23 svar
    23
    4210

    Jag måste berätta...

    Jag måste bara få skriva av mig. Jag går runt i en liten dvala och kan inte sitta still. Jag är gravid!! Var tvungen att ta två test för jag förstår det inte riktigt!
    Sprang in till sambon 5:35 imorse och bara viftade med stickan och grät! Det känns helt makalöst men obegripligt!


    När förstår man egentligen att det är på riktigt?


     


    Det känns, oj jag vet inte! Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom en hel dag på jobbet utan att gråta idag!

  • Svar på tråden Jag måste berätta...
  • 7011e gången gilt
    Äldre 3 Jun 08:25
    #1

    Men så roligt :)


     

  • jennym
    Äldre 3 Jun 08:31
    #2

    Varför är du ledsen? ska ni gifta er och du redan har köpt kläningen eller vad gör att du inte är glad?

  • Äldre 3 Jun 08:58
    #3

    Jag får känslan av att du är så överlycklig att du gråter.. Inte ledsen?

  • Anonym (Mamma­!)
    Äldre 3 Jun 09:58
    #4

    Överlycklig! Kan inte sluta gråta av lycka! Kanske skulle varit lite tydligare, förlåt! Jag är så himla lycklig! Vi gifter oss i juli och vi tänkte börja lite smått nu i maj på bebisverkstaden men aldrig hade jag väntat mig att det skulle gå på första försöket!


    Så i juli har jag ett litet pyre i magen när vi viger oss!

  • Carina­10
    Äldre 3 Jun 10:16
    #5

    Jag blev väldigt fundersam när jag blev gravid med min första...va? Kunde jag bli det trots allt vi fått gå igenom....är jag verkligen gravid....hmm...jag känner mig inte gravid...hur ska de kännas...
    Massa såna mystiska känslor hade jag. haha

    Med sista barnet så for jag upp 4 på morgonen, tog en test som var positiv....for upp tlll barnets pappa i sängen o tjoade att nu är jag gravid. haha

    Jag hade också ett litet pyre i magen när jag gifte mig första gången. Jag var i 8e veckan på bröllopsdagen :)

    Lycka till! :))

  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 3 Jun 10:22
    #6

    Grattis :)

  • Anonym (Mamma­!)
    Äldre 3 Jun 10:31
    #7

    Jag har fotat stickorna med pluss och sitter på jobbet och tittar på bilderna. Jag kan inte förstå att jag har ett litet pyre i min mage!

  • jennym
    Äldre 3 Jun 10:36
    #8

    Heheh det var ju jätte kul och höra att det var av lycka :) GRATTIS! det är en häftig känsla och vänta sitt första barn,önskar er all lycka och en fin bröllopsdag med bebis i magen ;)

  • Carina­10
    Äldre 3 Jun 10:45
    #9
    Anonym (Mamma!) skrev 2013-06-03 10:31:28 följande:
    Jag har fotat stickorna med pluss och sitter på jobbet och tittar på bilderna. Jag kan inte förstå att jag har ett litet pyre i min mage!
    Haha, låter jättemysigt! Nalle
  • Äldre 3 Jun 11:27
    #10

    Stort grattis, så roligt för er! :)

    För mig började det kännas på riktigt när i var på ultraljudet och faktiskt fick se att det låg någon liten, liten där inne :)

    Jag hoppas att du inte ska må alltför dåligt på er bröllopsdag och att du ska kunna njuta av den och njuta av din graviditet :)


Svar på tråden Jag måste berätta...