• Jennjo

Fira 5-års dag med pojkvännen.. Hjälp!

Behöver lite hjälp..

Det är så att jag och min pojkvän varit tillsammans i fem år, om två veckor, så jag skulle vilja hitta på ngt speciellt för oss på denna dag. Men har jätte svårt för att komma på något riktigt bra och är därför tacksam för all hjälp jag kan få! (Ps! Ingen middag)

• Svar på tråden Fira 5-års dag med pojkvännen.. Hjälp!
  • Jema

Hejsan!
    Här kommer några olika förslag:
    * Slottsweekend
    * Endagstripp till Köpenhamn
    * SPA-dag
    * Picknick ute i skogen

Lycka till!
    Jema

• Mrs Brady 2B...

E d nåt han fantiserar om att göra med dig sexuellt. Om ja...och du vill göra det,påminn honom om det på morgonen, men låt honom vänta till på eftermiddan.....Jag lovar!! Han kommer inte glömma eran 5-års dag....

• Mrs Brady 2B...

Om d inte e du att göra d jag skrev tidigare...,hitta hans favorit låt/band/sångare och försök hitta något som e unikt med dom,som inte ens han har hört om. Det kommer att visa honom att du verkligen bryr dig om honom!!!

Lycka till!!!

• västkustbrud

Vi firar pckså 5 år om två veckor, närmare bestämt 1/11. Vi ska åka till smögens havsbad på en romantisk weekend. Inte så speciellt dyrt. 3rätters, frukost, lunch, dubbelrum, bubbelbad och en massage för 850 kronor per person. (om man har GP läsvärdetkortet) kollan in www.smogenshavsbad.se

• Leilaz

Vi firar 5 år 30 dec. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Jag skulle gärna ta en weekend i Paris men tyvärr :) måste vi ju spara pengar till bröllopet så det blir det nog inget med. Funderar på om vi ska prova på att bo där vi ska tillbringa bröllopsnatten, proväta lite mat m.m. Det är jättefint med bubbelpool ute i ett lusthus på gården (fast det används kanske inte på vintern):(. Annars blir det nog någon weekend någon annanstans.

• Maria-79

Har inte så många tips... Du har redan fått några bra tips redan ju! Ville säga GRATTIS! Jag och sambon firade också 5 år för en månad sedan... Men vi var och åt tre rätters. Ren lyx nu när vi har fått barn kan jag lova!

Svar på tråden Fira 5-års dag med pojkvännen.. Hjälp!