• Sofie13

Enkla brudklänningar Stockholm??

Hej på er!

Imorgon ska jag åka till Stockholm och titta på min ring och tänkte passa på att kolla på klänning. Jag har en hemma, men är gravid och kommer troligtvis inte kunna ha den tyvärr.

Nu är jag ute efter en enkel klänning, gärna spets och gärna med axelband. Är det någon från Stockholm som kan ge nått tips på var jag ska leta?

Vi ska kolla på ringen i Sickla och avsluta på kvällen med Ikea i Barkarby så allt däremellan är intressant!

Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Enkla brudklänningar Stockholm??
  • PMB

KIK stockholm på st eriksgatan har ganska enkla klänningar. Har testat spets och axelband där även om min klänning saknar båda Glad Vet dock inte om de har som passar gravida. Men eftersom det är designern själv har butiken kan du ju alltid fråga.

Bridal outlet kanske ute i Ropsten. Tycker deras klänningar ser relativt enkla ut på hemsidan. De är heller inte så dyra. 

• SofiaMagdalena

Kolla milagro på karlavägen. Dem har massor! 

• Sofie13

Kanon, tusen tack!

Jag ska kika på alla imorgon! Det där Bridal outlet ser ju bra ut mest för att dom har så mycket. Kanske inte dom allra snyggaste, men man kanske kan hitta lite guldkorn:)

• söt nöt

Jag köpte min klänning på Bridal outlet. Det finns betydligt många fler klänningar i butiken än vad det finns på hemsidan. Det är helt klart värt ett besök. 
    Jag vill bara förvarna om att det är bröllops säsong nu och därför kan det vara en del folk där. Spec en lördag. Men det löser sig alltid. Man kan gå runt och plocka på sig det man vill prova sjäv om man vill. eller så ber man om hjälp. :)

• Sofie13

Jag lyssnade på er och åkte till Bridal outlet. Trodde jag hade kommit galet fel, mitt i industriområdet:D Men det var ju kanon! Köpte en klänning för 2690 kronor, perfekt! Dom hade mycket klänningar, lite dåligt med storlekar och INGET i spets.. Men fina i chiffong, så jag köpte en sån:)

• PMB

Vad kul att du hittade en klänning!

Svar på tråden Enkla brudklänningar Stockholm??