• sheza

Välja.. men vilken??

Hej på er !

Jag har så svååååårt att välja en av dessa. Vi ska ha lite mer lantligt tema, så jag tycker den med grönt passar så bra, men sen så har jag hittat den andra som jag tycker är så snygg... så nu vet jag inte vilken jag ska välja... Svååårt beslut.

Jag vet att jag vill ha en med lite färg, men ändå inte fööör mycket.. 

Den i svart/vitt kanske blir väldigt malplacerad på ett lantligt bröllop? Jag är mörkrödhårig och ska ha böljande lockar, ingen slöja... 
     Vad tror ni?

• Svar på tråden Välja.. men vilken??
  • Chicita

Alltså du kan ha precis vad du vill, oavsett hur bröllopet är utformat.
    Den svartvita är jättefin. Men det finns ett problem när det är mönster sådär precis över midjan och mitt på kjolen. Och det är att om dom inte hamnar på exakt rätt ställe på dig så kan du se oproportionerlig ut eller till och med "tjock" ut.
    Bården längst ner på den svartvita verkar vara påsydd, så det underlättar ju om klänningen måste kortas av. Men det kan ändå se konstigt ut om dom andra dekorationerna hamnar för långt ner eller för högt upp.

Grönt är jättesnyggt till oss som är rödhåriga.
    Så jag skulle satsa på den.
    Men jag kanske är lite partisk eftersom jag såg ut så här på "min" dag Flört 

• kitkät

Jag röstar på den första, den är mycket finare än den andra enligt mig. 

• johbeh

Jag är också tråkig och väljer nummer ett med de gröna färgerna då den passar ditt mörkröda hår och den kändes mer mjuk i sin framtoning

• karamell

Jag röstar helt klart på 2an, den är hur fin som helst, och dessutom väldigt unik och annorlunda!!!
    Jag tror båda passar lantliga temat! 

• Lakinna

Det viktiga är givetvis att du känner dig bekväm, men jag tycker att den första var finast och det känns som att den passar in bäst på ett lantligt tema.

• stormhelen

Jag tycker att den första klänningen är MYCKET finare än den andra. 

• SingingFantacia

Jag tycker att båda klänningarna är väldigt vackra. men jag gillar när det är klänningar som är lite annorlunda så hade själv valt klänning nr 2.

Svar på tråden Välja.. men vilken??