• Redaktör Kristin

    Tävling! Visa din diamant - vinn presentkort


    Väkommen att tävla med din egen lilla diamant. Ladda upp en bild och beskriv diamanten. (Det är tillåtet att tävla med flera bilder.) Lycka till!
  • Svar på tråden Tävling! Visa din diamant - vinn presentkort
  • xMariax






    På bilderna här ovan var min älsklings diamant 9 månader gammal och följde med mamma till skolan.. Glad och nyfiken som vanligt!
    Denna lilla kille och hans pappa (bilden nedanför) är det bästa som hänt mig och det är tack vare dem som jag går upp på mornarna! Jag längtar efter att få en vigselring på fingret och få dela efternamn med dem.. <3


     (Sista bilden är från första gången min sambo höll vår son <3)
  • Milano

    Min diamant, pärla och rubin,
    räddar både mig och blivande maken från min korta stubin.
    På morgonen, efter maten och på kvällen,
    i bilen, på jobbet och på andra ställen.
    Utan den här vore jag trött och inte ett dugg klokare,
    jag älskar dig, kära kaffekokare!


  • HalkatlaNr1

    Här är mina underabara diamanter som
    förgyller min vardag.. En lite sladdis hon
    är o lika envis som sin mamma men så
    underbar o vet hur man ska hantera pappa! Tungan ute



     



  • HubbaBubba

    Här är min ena diamant. Min dotter på 3,5 år. Även fast hon har energi som 5 barn så är hon helt underbar <3





    Här är min andra diamant. Min underbara son på snart 9 månader. En riktigt liten envis pojke som älskar att stå upp och "prata" <3




    Här är min 3e diamant. Min underbara fästman som jag ska gifta mig med nästa år. Han stöttar mig i vått och torrt och är underbar! <3 (Alla 3 bilder är med våran son också)



  • mimmi


    Här är mina diamanter! Den stora stora rottweilern Argos som fyllde 7 år igår och min fina dotter som fyller 2 på söndag. Snacka om att vara bästa vänner! De är så fina med varandra så att hjärtan smälter! Så lycklig över att de har varandra!
  • Forumvärd
    Mamma till två skrev 2013-05-20 20:23:27 följande:
    Går inte att lägga in bild så jag ger upp
    Det kan bero på storleken på fotot
    Det får inte vara större än 2mb 600x600 och måste vara i något av formaten jpg, gif eller png.
    Kontrollera storleken på bilden om det kan vara det som felas.
  • Chicita

    Min diamant är vår hund. Han är vår glädjekälla och jag vet inte hur vi klarade oss utan honom och hur vi ska klara oss när han inte finns längre.











     
  • dennismogvall
    HjärtaDetta är min diamant! Min fru, och familjens stöttepelare. Bilden är tagen på vårt bröllop i augusti 2008. Jag älskade henne då, men jag kan ärligt säga att jag idag, 5år senare, är ännu mer kär och galen i henne! Hade varit kul att överraska henne på vår 5-års dag med ett fint smycke!Hjärta

  • jeanettejohansson


    Min frusna lilla kamphund i sin favoritsparkdräkt. Min vovve bar onepiece redan innan den var modern :)


    Han är hunden som jag tog som omplaceringshund för 6 år sedan. Jag har arbetat länge och mycket för att göra "hund" av honom, han var odräglig ;). I dag är han världens lättaste och snällaste hund. Han var mitt stöd när jag lämnade mitt misshandlande ex, han tröstade mig när jag var ledsen och skyddade mig när jag var rädd. Han var lite misstänksam när min blivande make kom in i vårt liv. Efter att ha lärt känna varandra så har dom blivit goda vänner och vi är en hel familj.

  • Grodprinsens brud

    Jag kan omöjligt bara välja en diamant! Här är en bild på mina fantastiska tre killar. Den man som samma år som vi firar tio år tillsammans kommer att bli min make, Hilmer min lillskrutt och Alvar den colaste cowboyen i hela vilda västern. Jag älskar dessa tre av hela mitt hjärta och spricker av längtan att få stå i kyrkan tillsammans med dem den tionde augusti!



Svar på tråden Tävling! Visa din diamant - vinn presentkort