Inlägg från: Anonym (inga strippor!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (inga strippor!)

    Stippa på svensexa?

    Jag skulle faktiskt känna mig kränkt! Jag litar på min sambo och jag vet vad han känner inför mig rent sexuellt, men jag hade inte uppskattat alls om han satt och tittade på en annan halvnaken tjej som dansade för honom bara några veckor innnan vårt bröllop.


    Det här är förmodligen extremt bitchigt men jag har sagt till min sambo att om jag får reda på att han satt sin fot på en strippklubb kommer jag må pyton och förmodligen tycka att hela "vi är jätte kära och ska gifta oss grejen" är fel när han nyligen suttit och glott på en annan naken tjej som dansat för honom för att han ska bli upphetsad.
    Jag vill inte känna att min kille suttit och varit upphetsad av någon annan strax innan jag blir hans fru. Det är inte hans sista singelkväll vi har varit tillsammans i flera år.


    För ett år sen hade jag inte brytt mig, men just att det är så nära inpå vårt bröllop tycker jag känns otroligt jobbigt!


    Jag förstår din ångest TS, jag tycker du ska prata med den som ordnar svensexan.

  • Anonym (inga strippor!)

    Allis - Jag håller helt med dig i frågan om att finna andra attraktiva och titta. Jag har inga problem med att min kille sneglar lite på andra brudar och tycker att dom är attraktiva. Det gör ju jag också.
    Men att han sitter och den är en halvnaken tjej som dansar för enbart honom med anledning av att göra honom upphetsad är för mig inte samma sak som att han slänger ett öga efter en snygg tjej på stan.


    Självklart får han tycka att andra tjejer är attraktiva och sexiga, det betyder inte att jag vill ha någon som halvnaken åmar sig över honom några veckor innan vårt bröllop. Hela grejen känns bara så konstig.

Svar på tråden Stippa på svensexa?