• Js Fästmö

    Spray Tan?!

    Hur bra håller Spray Tan? Vet att det kan färga av sig, så när bör man sprayas för att det ska vara som snyggast, inte blivit fläckigt och fortfarande vara snyggt utan kladd på klänningen?

  • Svar på tråden Spray Tan?!
  • Pillan

    Detta undrar jag också över. Jag spelar fotboll och är rädd att jag ska få märken efter benskydden...

  • 20 juli 2013

    Jag har gjort det nagra ganger och det stammer att det kan farga av sig pa klader den forsta eller 2 forsta dagarna. Sist provade jag en annan variant som kallas spray tan Mystic HD som var suveran. Man ser inget alls fran borjan utan fargen kommer succesivt de narmaste 4-6 timmarna och ger en riktigt naturlig farg och fargade ingenting alls. En spraytan haller i 5 dagar i alla fall sa jag skulle rekommendera er att gora den i alla fall 2 dagar innan for att vara saker pa att det inte fargar av sig och om nagon anvander Mystic HD i Svergie sa tycker jag att ni ska kora pa det!
    Lycka till! 

  • kouki

    Var bor du någonstans? 
    Var på bröllop i lördags som gäst och sprayade mig på BeautyStockholm dagen innan, gick jättebra! Sjukt snygg färg dessutom. Så Ludmila, som gör tanningen, kan jag verkligen rekommendera! :) 

  • kouki

    Ah, vad synd! Hon använder sig iaf av märket Vani-T som jag måste säga blev raka motsatsen mot den fruktade orangea nyansen. :)

  • 20 juli 2013
    kouki skrev 2013-05-14 09:46:00 följande:
    Var bor du någonstans?
    Var på bröllop i lördags som gäst och sprayade mig på BeautyStockholm dagen innan, gick jättebra! Sjukt snygg färg dessutom. Så Ludmila, som gör tanningen, kan jag verkligen rekommendera! :)
    Om det var mig du menade så bor jag i London så kanske lite långt att åka för en spray tan;) Men det måste väl finnas något liknande i Sverige. Jag tror överlag att dem alla har blivit bättre och inte alls ger den där hemska orange färgen de gjorde förr?
  • kouki
    20 juli 2013 skrev 2013-05-14 15:53:11 följande:
    Om det var mig du menade så bor jag i London så kanske lite långt att åka för en spray tan;) Men det måste väl finnas något liknande i Sverige. Jag tror överlag att dem alla har blivit bättre och inte alls ger den där hemska orange färgen de gjorde förr?
    Ah förlåt, var oklar :) Riktade mig till TS^^
    Har du säkert rätt i :) 
Svar på tråden Spray Tan?!