• Idahmarie

Landybridal

Hej! Ja har äntligen hittat min drömkänning på landybridal, men vet inte om jag vågar beställa? Är det någon som har beställt sin klänning därifrån som kan ge tips? Är det bättre att beställa en färdig storlek eller en customer made? Känns nye helt 100 att ta sina egna mått och hoppas att de kan sy ihop något som passar:) Skulle verkligen uppskatta om någon kunde ge mig lite råd! Tack på förhand!

• Svar på tråden Landybridal
  • Vanessa 83

Jag har beställt en afton klänning från de för ca 2 år sen. Klänningen passade inte alls. Det var inte alls samma klänning som på bilden. Dessutom jag betalade ca 1000kr. Köpte sen i butiken för 1500kr. 

• knackamackadam

Jag köpte min klänning från dem. Den är finare än jag kunnat drömma om! Mycket välsydd och satt som en smäck. Jagbeställde en färdig storlek eftersom måtten stämde överens med mina mått (sånär som på någon cm). Det var en chansning, men jag blev sååååå nöjd!

• Idahmarie

Åh tack för svaren. Jag tror jag kommer att beställa. Såg du vilka mått som storlekarna representerade?

• Mette81

Jag hittade en bild på en klänning på nätet som jag på alla sätt försökte hitta någonstans att beställa men förgäves. Blev på tipsad här på BT att kolla med bl.a. Landy. Beställde via mail med Ella och har bara positiv att säga. Klänningen känns riktigt bra, storleken var perfekt och den än så nära exakt kopia av bilden det går. Hoppas du oxå blir nöjd :)

• Idahmarie

Beställde du med färdiga storlekar eller med mått beställning? Kommer antagligen beställa denna veckan:) nervös!!

• PimPim83

Jag har beställt en klänning av Landy som jag fick hem i februari och jag väntar även på ytterligare en som jag beställt därifrån. Jag valde en färdig storlek som stämde mest överens med mina mått. Har även snörning på klänningarna så att det ska gå att justera.

• Lilo84

Beställde också min klänning från Landy (fick hem den förra veckan) tog ca 2 månader från att jag beställde den. Jag blev mycket nöjd med klänningen!! Beställde custome size (alltså med mina mått) och skickade med en bild där jag beskrev de ändringar jag ville göra på klänningen, blev precis efter mina önskemål! Betalade med Paypal...  

• Idahmarie

Hur betalar man på landy? jag vill betala med mitt visa kort men det fungerar ej?? Hur betalade ni?

• SoonToBeBride2013

Jag betalde med mitt Visa-kort eftersom jag inte visste hur paypal fungerar och det gick jättebra :) Klänningen kom fram som den skulle och jag hade inga problem med betalningen!

• PimPim83

Jag betalade med paypal. Det är väldigt enkelt och smidigt. Skrattande

Idahmarie skrev 2013-05-21 11:32:36 följande:
    Hur betalar man på landy? jag vill betala med mitt visa kort men det fungerar ej?? Hur betalade ni?
  • Lyonezze

Jag funderar också på att beställa en från Landy, men hur mkt betalade ni i tullavgifter osv? blir inte klok på det!

• LinaNordstrom

jag funderar också på landy har hittat en klänning som är jättefin!

Svar på tråden Landybridal