• Allis

    Tips på flätor?

    Efter att ha försökt googla som en stolle tänkte jag att någon här kanske har ett bra förslag på frisyr istället :).

    Jag har långt (ung till midjan) och ganska tjockt hår, något upp- och urklippt. Till bgröllopet hade jag tänkt göra någon slags fläta men jag vet inte hur. Sambon älskar att håret är utsläppt och det är jag nog själv också mest bekväm i så kanske bara någon liten fläta på sidan och resten utsläppt? Eller något annat kul förslag? Vi ska gifta oss borgligt ute i skogen, klänningen är enkel och i grått siden med någon slags överdel som är nunotovad och lite trollsk. Smyckena är också enkla i järn, buketten är en kul och knäpp pappershistoria.

    Men vad skulle kunna passa? Vanliga inbakade gör jag ju jämt, det hade varit kul med något lite annorlunda och lite festligt - och inte uppsatt :).

    Jätteglad för alla tänkbara tips!

  • Svar på tråden Tips på flätor?
  • Papillon

    Hej! Jag älskar själv flätor och sådana frisyrer. Mitt tips är att googla på Daenerys Targaryen (en karaktär i tv-serien game of thrones) för inspiration. Jag skulle lägga in bilder i tråden om jag kunde, men surfar från telefonen.

  • Allis

    Stort tack för hjälpen, bara detta med att man kunde kolla på tutorials på youtube var ju en sak jag heeeelt hade missat, fantastiskt bra info och bilder!

    Tack igen :)

Svar på tråden Tips på flätor?