Inlägg från: Anonym (malmo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (malmo)

    tips. problem hantering av släkt

    ska försöka fatta mig kort å så lätt som möjligt.

    jag å min M2b har skickat ut alla inbjudningar.
    vi ska ha ett bröllop med ca 80gäster. vi har val att bara ha dom närmsta med oss på våran dag så vi fick lov att sålla lite bland våra alternativa gäster.
    vi har en ganska tajt budget å det är väl därför vi valt att välja bort folk.
    vi valde bort 3 av min sambos kusiner.
    det är två fastrar med 2 barn verdera. vi valde att bara bjuda en av kusinerna. den vi har/haft kontakt med, å båda fastrarna. just för att vi bara ville ha just dom av  den familjen med. varför ska vi ha med folk vi inte umgås med?

    nu tar det ju så klart hus i helvete.
    ingen av dom inbjudna vill komma för att man ABSOLUT inte delar på familjer när de gäller bröllop! ?

    vad har ni för erfaranheter av detta?
    bjuder ni bara hela famijer fast dom är vuxna eller har ni valt att dela på de?

    just nu känner min sambo sig jätte besviken, just för att hans fastrar inte ska komma. hans sida är inte så stor.

    de som oxå var så iriterande är att dom bara har pratat med svärmor å inte sagt något till oss.
    de var även så vi fick reda på att ingen skulle komma.
    idag kom de ett sms från hans faster som avböljde till bröllopet utan att äns skirva sitt namn eller något.

    hur ska vi hantera detta, har någon något tips? 

  • Svar på tråden tips. problem hantering av släkt
  • Anonym (malmo)

    ja stå på sig det är de man får göra, å så får man ta skien efteråt.
    men dom är ju "viktiga" för oss/honom men det har dom ju bevisat att det inte var ömsesidigt.
    men mn blev ju laon sur när hon inte äns kan ringa å avböja inbjudan utan skickar ett sketet fegt sms.
    är så jävla sur på deras sett att göra de på. så har dom setat hemma å gagga ihop sig om allt. 

Svar på tråden tips. problem hantering av släkt