Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
SofiaMagdalena : Hej , Jag tolkar det som att de är inköpspriset du Vill veta. För nejlikor brukar de inte ligga på mer än 4 kr och för kvistrosor mellan 7- 10 kr beroende på storlek :)
SofiaMagdalena : Hej , Jag tolkar det som att de är inköpspriset du Vill veta. För nejlikor brukar de inte ligga på mer än 4 kr och för kvistrosor mellan 7- 10 kr beroende på storlek :)
E86: de beror helt på vilken sorts bukett du tänkt dig . Om du Vill ha en rund kompakt bukett så skulle Jag föreslå nejlikan:) Jag tycker den är superfin :) i normal storlek skulle Jag säga 600-800 :)
Ebbus: Hej :) i buketten är de , kallor , björnbär, flox , eucalyptus och prärieklocka :) skulle säga ca 800-1000 beroende på storlek :) skulle säga juli - aug ung :)
Vi har kanske tänkt att ha antingen pion eller hortensia i en mindre vas eller vinglas på bordet. Vilket av de alternativen skulle du föreslå och lättast (och mest ekonomiskt) att få tag på runt 8 juni? Samt om man skulle ha med nåt "grönt" på sidan av tex hortentian för att ha lite mer liv i dekorationen.
Jättesnällt att du hjälper till med råd! Vilken lyx! Tack!
Malin4900: fint tema , kommer nog bli jättefint och vårigt :) De finns tyvärr inga blommor i mintgrönt. Om du gärna Vill knyta in färgen i buketten så skulle Jag satsa på en helvit bukett och sen linda runt ett mintgrönt band :) De du annars skulle kunna göra är att hitta några fina brocher, knappar eller plastblommor i mintgrön som man kan använda i buketten :) tror de skulle bli väldigt fint , blir också väldigt unikt och personligt :)
Yousofin : Hej :) plantagen :) där brukar Jag köpa Oasis , tror de blir billigare än i en blomsterbutik :)