Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Lite beroende på storlek och om du Vill ha många rosor så skulle Jag säga 1000-1500 :) de Jag räknade på med de flesta av bilderna blev ung 1300:)
Lite beroende på storlek och om du Vill ha många rosor så skulle Jag säga 1000-1500 :) de Jag räknade på med de flesta av bilderna blev ung 1300:)
Vad har ni för sorts tema och bröllop , vart ska ni gifta er osv ?:) bladguld har Jag aldrig använt men de går ju att guldspraya:) kan spraya blommor , blad osv , de funkar utmärkt :)
Yousofin: Jag tycker personligen att de rosa och guld blir lite väl skärpt mot varandra ,att de blir lite väl rörigt . Men de är en smaksak:) Jag skulle föreslå en lite mjukare palett i creme, smutsrosa, guld . De blir mer romantiskt och harmonisk :) men de är bara min åsikt :)
Lerum82: de finns inte så jätte mkt i just den färgen och Vill du ha en så kompakt bukett så är de bara nejlikor . Annars finns prärieklocka, rosor , lövkoja, ranunkel, lejongap , germini. Men dem har inte riktigt den färgen :)
Yousofin: Jag tycker personligen att de rosa och guld blir lite väl skärpt mot varandra ,att de blir lite väl rörigt . Men de är en smaksak:) Jag skulle föreslå en lite mjukare palett i creme, smutsrosa, guld . De blir mer romantiskt och harmonisk :) men de är bara min åsikt :)
Tjejn: Ja de stämmer att de är en sort med ljusare mitt , är de det du Vill ha ? :) Jag skulle säga ca 500 :- beroende på när du gifter dig :)
Något som detta är vad jag ser framför mig :)
2barnsmor: Jättefin :) de som är på bilden är doftranka:) De Jag skulle föreslå istället är prärieklocka:) tror de skulle passa riktigt bra , den är bra att fylla med och ger en fin form i droppen :) jagstamparpaditthjarta.blogspot.se/2010/02/droppformad-brudbukett.html
Mammamartini: för bordedekoration med bara rosor så är de ett mkt bra pris:) priset beror ju helt på storleken på ros :) i min butik så skulle Jag räkna 230-280 för små och 350-400 för stora :) och då har Jag inte räknat med arbetskostnad :) så du har fått ett bra pris :)