Begagnade brudklänningar
Hej! Jag antar att det redan finns trådar om detta men hittar ej dem så jag slänger ut frågan,
känner ni till vart man kan köpa begagnade brudklänningar?
Hej! Jag antar att det redan finns trådar om detta men hittar ej dem så jag slänger ut frågan,
känner ni till vart man kan köpa begagnade brudklänningar?
På Tradera, Blocket, här på BT i "Köp & sälj" samt i butiker som säljer begagnade klänningar.
Åh den va fin! men inte riktigt det jag letar efter. Tack ändå!
Jag har lagt ut min klänning på blocket och här på bt.
Det var ett svar på ett inlägg som tagits bort! Det var någon sa la ut en annons på sin klänning här, antar att någon anmälde det för nu är det ju borta somsagt! jag kollar mkt på blocket, tänkte mer om folk här visste fler sidor med begagnade brudklänningar
JAg hittade nån amerikansk sida nångång där folk sålde sina begagnade brudklänningar, och där man kunde få priset i sek och även sortera vilka som kunde skicka internationellt... Det var inte ebay eller nått sånt... men jag hittar den inte själv heller längre... :/
Åh, vichy säg till om du hittar den!
Nån annan som känner till nån sida med begagnade klänningar? Designerklänningar?
Finns en tråd med exempel:
www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4269104.html
tack MH2014!
Jag har lagt upp min helt nya brudklänning i spets till salu både här, brollopsguiden.se och på Blocket!
Så förutom tipsen som du har fått, så finns det en hel del brudklänningar till salu även på Bröllopsguidens hemsida!
www.preownedweddingdresses.com
www.oncewed.com
Weddingbee's Clasified-sida (som BT fast i US): www.weddingbee.com/classifieds/
Förutsatt att du tycker att det är ok att köpa över nätet utomlands förstås...
Tack!
Ja det går bra det! Har även kollat lite kinaföretag som det snackas så mkt om här, det får bli plan 2 om jag inte hittar nån "riktig" men jag har tid så det är bara att hålla gluggarna öppna!
i vilken stad bor du? här i västerås har vi en second hand affär med bara massor med bröllopsklänningar till sjukt bra priser från kända märken.
Har vi? Vilken affär då?
Jasså, vad heter den butiken???
Den ligger på branthovda tjejer ;) life centers second hand. Den ligger nästan vid macken.. brun stor kyrka. Där inne ligger den :) dom har även balklänningar. Otroliga priser för så fina klänningar. Ordinarie pris och lappar är kvar.. från alla kända märken. Priserna ligger från 1000 kr
Klänningarna är begagnade från ruths och urselas bröllopskläder. Kanske även från andra affärer :) absolut värt ett besök!!
Dom har öppet tis,tor samt lör från kl 13:00 :)
Tack Isabelle123!!!! Låter som det är värt att ta en roadtripp dit då!