• annapersson

atelje mb i vinslöv.....

beställde min klänning den 1/12-12 och ska gifta mog den 18/5-13 vilket är snart...
    min klänning har inte kommit än och jag är ett nervvrak! tänk om den inte passar? tänk om ja inte gillar den mer?
    har ringt och mejlat Atelje Mb i vinnslöv flera ggr och förklarat att jag måste ha min klänning till den 6/5 då jag ska till frisören..
    den är försenad säger dom bara vi hör av oss när den kommer...
    vad gör jag om den inte kommer i tid?? det är såklart inte Atelje Mbs fel det är ju leverantören men dock.. va  *** gör jag??? någon??? 

• Svar på tråden atelje mb i vinslöv.....
  • jkjuni

Tror att du kan ta ett djupt andetag och försöka slappna av Det är trots allt några veckor kvar..Varför behöver du ha den till frissören? Jag förklarade bara hur min klänning såg ut, det räckte. Har du gått upp i vikt eller varför tror du inte att den passar?

Lycka till!

• annapersson

frisören vill gärna se den för att få allt rätt :)  jag är nog bara knäpp me mina tankar :P men va gör ja om den inte kommer i tid? har ju betalat halva klänningen... o hinner knappast fixa ngn ny.. :( 

• jkjuni

Du ska inte lägga upp den då? Jag la upp min men då var jag tvungen att betala hela klänningen först. Upplägget kunde dock ta låååång tid, ett par månader sa dom till mig om det är högsäsong...Ska du inte göra något åt den så tror jag det är lugnt. Annars får du väl hota med stort mediapådrag

• annapersson

nä den ska inte läggas upp.. hahah jaaa d får ja göra känner bridezillan innom mig ;P

• jkjuni

Ja den dyker upp lite då och då! Bridezillan alltså

• hedvig

Ta med en bild till frisören? :)

• annapersson

hon har sett den på bild hon vill se den live

• MiaMiniMe

Men om den inte kommit i tid så får hon ju nöja sig med bilden. Bättre än att inte ha någon aning. Mycke mer kan du ju inte göra. Försök att ta de med ro. Hur som haver kommer du vara urvacker på din dag!

• annapersson

tack så mkt för alla svar=) på fredag kan jag äääääntligen hämta klänningen=)

Svar på tråden atelje mb i vinslöv.....