Min blivande man dog idag
BlivandeBruden skrev 2013-05-10 09:42:42 följande:Jag undrar om nån kan ge mig råd ang en tatuering jag vill göra. Jag vill göra en minnes tatuering med hans ansikte, namn och någon text.Har ni nåt förslag? Jag har aldrig gjort nån tatuering så jag är helt grön innom området.Om du ska göra en sådan tatuering så tänk på att du är noga med att kontrollera den som ska göra jobbet. Se hur personens tidigare arbeten har blivit. Ansikte är mycket svåra att göra. Tänk efter noga, vem, placering och vad som ska vara med på bilden. Det får hellre kosta lite mer pengar än att en sådan blir misslyckad. Research.För övrigt kan jag bara instämma i det andra skrivit oerhört svårt att sätta sig in i din situation. Jag kan sätta mig in i kärleken du beskriver, men kan bara föreställa mig sorgen. Vet inte hur stora kulturella skillnaderna är mellan dig och din fästmans familj och om de påverkar din sorg. Har erfarenhet av hur olika sorgearbetet kan se ut inte bara i olika kulturer utan även från person till person. Det viktiga för dig som jag ser det är att du ska ta den tid du behöver och söker den hjälp och stöd du känner att du vill ha. Att skriva av dig här kan vara ett forum, även om det kan vara svårt att se andras lycka här på denna sidan. Önskar dig all styrka för att klara av detta. kramar i massor.