• Bamsemums

    Vad tycker ni?

    Jag sitter och funderar på hur vi ska skriva våra namn i slutet på inbjudan. Man brukar ju skriva brudens namn först. Men det låter bättre när man säger hans namn först.
    Så vad tycker ni, ska vi skriva:
    Johanna och Mattias
    eller
    Mattias och Johanna? 

  • Svar på tråden Vad tycker ni?
  • Linnea89

    Vi skrev mitt namn först för att det lät finast :) Så kör på det ni tycker låter bäst skulle jag säga :)

  • Bamsemums
    Linnea89 skrev 2013-04-24 18:59:30 följande:
    Vi skrev mitt namn först för att det lät finast :) Så kör på det ni tycker låter bäst skulle jag säga :)
    Jag har funderat på det så mycket att jag blir osäker på vad som blir bäst ;)
  • cgosfeldt

    Jag tycker nog att Johanna & Mattias låter finast :D

  • PMB

    Jag skulle säga Johanna och Mattias spontant. Men samtidigt handlar det om vad ni känner är mest rätt för er.

  • daniiel

    Jag instämmer faktiskt med övriga om "Johanna och Mattias", men om det inte alls känns rätt för er, så kan ni gott kasta om det och skriva "Mattias och Johanna" tycker jag. Jag tror inte just någon av era gäster kommer tänka speciellt mkt på det.


  • annapia

    Johanna & Mattias låter naturligare. De är dessutom i bokstavsordning. Men är ni mer vana att som par kalla er Mattias & Johanna så kanske det är mer rätt då det är just ni.

  • Bamsemums

    Tack för era åsikter! Jag har pratat med min m2b om det och vad ni har svarat och vi beslutade oss för Johanna och Mattias :)

Svar på tråden Vad tycker ni?