• MoM130­713
    Äldre 23 Apr 19:57
    2795 visningar
    6 svar
    6
    2795

    Då var bröllopsresan bokad =)

    Hej hopp alla glada brudar,


     


    Nu är vår bröllopsresa bokad till hawaii, vi åker några dagar efter vår bröllopsdag LÄNGTAR!!


     


    Kram kram

  • Svar på tråden Då var bröllopsresan bokad =)
  • Grodpr­insens brud
    Äldre 23 Apr 20:01
    #1

    Grattis!
    Vi åker på vår bröllopsresa till Österrike 6 dagar efter bröllopet. Hur gör ni med pass och namn och sådant? Jag är skitnervös för det.. Tänk om det krånglar med utresan eller något.... 


  • Äldre 23 Apr 20:04
    #2

    Vad kul! Funderar också påHawaii, hur länge ska ni vara borta? Berätta gärna lite av vad ni planerat :)

  • Äldre 23 Apr 20:07
    #3

    Gud vad kul! Hawaii skulle jag också vilja åka till! När åker ni?

  • Alvsti­na
    Äldre 23 Apr 20:54
    #4

    Åh, vad roligt! Vi bokade våra flygbiljetter till USA nu i veckan. Det blir först en vecka i Chicago med vänner, därefter två veckor bara vi som kommer att avslutas i New York där vi har bokat hemresan från.

    Eftersom de har ganska stikta regler om namn på biljetter och pass osv känns det säkrast att även vara folkbokförd på det namnet man reser under. Då biljetterna redan är bokade i våra nuvarande namn kommer vi att behålla våra namn efter vigseln och när vi kommer hem efter resan skickar vi in blanketter om namnändring för min del.

  • MoM130­713
    Äldre 23 Apr 22:56
    #5

    Ja, de känns super kul :) Vi har bokat resan med våra befintliga namn då de var lättast så. Vi åker några dagar efter att vi gifter oss, vi gifter oss den 13/7 och blir borta i ca 2 veckor. LÄNGTAR galet mycket. Vi har även bokat hyrbil så att vi lätt kan ta oss runt ön och åka på lite äventyr :). Vart ska ni åka?

  • Alvsti­na
    Äldre 27 Apr 14:55
    #6

    Vi har inte riktigt bestämt än. Som tankarna är nu så tar vi oss ner från Chicago med flyg till Florida. Lite sol är aldrig fint, och efter en vecka flyger vi upp till New York. Där har vi bokat hotell redan. Helst vill jag se fantomen på operan på broadway :) Musikalnörd som jag är haha.

Svar på tråden Då var bröllopsresan bokad =)