Ursäkta, men jag blir knäpp på att man av någon anledning, väldigt sällan får vara ärlig här inne! Precis som du skriver så ska flera stycken hoppa in till TS försvar. Låt TS säga till mig själv om hon/han är missnöjd med det jag skrivit på något sätt.
Som jag skrev igår, vill man inte ha folks åsikter, nej då ska man inte fråga efter dom! Jag har fått ut väldigt mycket av bröllopstorget och tycker att det är väldigt kul att vara här inne. Men ibland, då känns det som att trådstartaren skriver "Hjälp" eller "Tips & Råd" så ger folk tips och råd och då svarar antingen TS "Nej, ni har fel!" eller så om någon inte kliar under hakan hoppar alla andra in och talar om att man är i princip dum i huvudet och elak.
Om någon frågar efter min åsikt, då ger jag min åsikt. Inte en låtsas version av det jag tror personen vill höra. I min värld så är det falskt beteende och väldigt onödigt.
Skriv då istället "Jag behöver medhåll och kli under hakan" istället för att fråga om råd och sen tala om för alla som har motsatt åsikt att det är fel.
Om man tex börjar en mening men "Men snälla-" då får det ett väldigt negativt och nedlåtande intryck. Vad sägs som att börja mening med "Jag håller inte med dig, för att...."
Jag vill kunna vara ärlig och få ärliga svar. Jag vill kunna ställa konstiga frågor och lämna mina uppfattningar. Vad är det annars för mening med att vara inne på ett forum?