• daniiel

Vart hittar man större BH:ar till bra pris?

Vart i hela friden hittar man BH:ar i större storlekar, själv har jag 85H, till vettigt pris?
    Man blir ju ruinerad på att köpa underkläder!

I butik, på nätet, från Sverige eller annat land.. spelar ingen roll. Alla tips välkomnas extremt tacksamt!!!

• Svar på tråden Vart hittar man större BH:ar till bra pris?
  • MariaochDaniel

Det är lite dyrt men Twilfit och underverket är superbra och har bra service. Ibland har de dock rea, så det är mitt tips.

• daniiel

Tack, men jag har redan varit in där och kikat det finns inget som föll mig i smaken. Jag tycker det är svårt att hitta bhar med vadderade kupor i den storleken också och jag kan inte alls ha såna tunna. Jag gillar inte heller T-shirt bhar, vilket oftast då är det enda alternativet :P

Upp till E-kupa brukar det finnas rätt okej utbud tycker jag, men större än det blir svårt..

• sommaren13
    daniiel skrev 2013-04-22 12:30:03 följande:
    Tack, men jag har redan varit in där och kikat det finns inget som föll mig i smaken. Jag tycker det är svårt att hitta bhar med vadderade kupor i den storleken också och jag kan inte alls ha såna tunna. Jag gillar inte heller T-shirt bhar, vilket oftast då är det enda alternativet :P

Upp till E-kupa brukar det finnas rätt okej utbud tycker jag, men större än det blir svårt..
    Deet finns ju nån site som heter evas underkläder...dock så måste man ju beställa där utan att kunna prova innan...
  • Linnlin

Change.
    Där köper jag mina, finns både lite dyrare och till helt ok priser, plus att de oftast har två för en osv.
    Med change kortet så får du också ofta rabatter.
    Det är även bra kvalitet

Svar på tråden Vart hittar man större BH:ar till bra pris?