• Dazzle­r
    Äldre 21 Apr 22:50
    3151 visningar
    2 svar
    2
    3151

    Tårta och mat i Umeå?

    Jag skulle vilja ha tips på var man kan beställa en bröllopstårta efter ens önskemål. Det är jättesvårt att hitta ett bageri i Umeå som bakar efter ens önskemål. Vi vill inte ha en vanlig "tråkig" tårta med marsipan. Vi vet hur vi vill ha den men vem kan baka den?
    När det gäller maten hade vi tänkt ha buffé, har ni tips på en bra cateringfirma i Umeå?
    Det här är första gången för oss så man kan nog lugnt säga att vi är lite vilse :) 

  • Svar på tråden Tårta och mat i Umeå?
  • imoen
    Äldre 21 Apr 23:12
    #1

    Jag känner inte till någon cateringfirma men johannastårtor.se är ju inte "vanliga tråkiga" :)

  • Plätti­s
    Äldre 22 Apr 15:37
    #2
    imoen skrev 2013-04-21 23:12:59 följande:
    Jag känner inte till någon cateringfirma men johannastårtor.se är ju inte "vanliga tråkiga" :)
    Herregud vilka tårtor! Jag har suttit som förtrollad en lång stund  

    Angående catering har jag hört mycket gott om Evy's (www.evys.se), och Kummin (www.kummin.nu) har galet god mat (eller har åtminstone haft de få gånger jag ätit där/deras catering). Om du söker något enklare och till ett lägre pris så är Ica Mariehem bra (www.icamariehem.se). Det finns fler om du googlar "catering Umeå", men det här är de jag har erfarenhet av eller fått rekommenderat av kollegor och andra.

    Nu ska jag återgå till att titta på Johannas tårtor! Otur bara att min syster ska baka tårtan till mig och min karl, annars hade jag ringt Johanna nu... 
Svar på tråden Tårta och mat i Umeå?