• MeLove

    Måste man följa...?

    Nu måste jag ställa världens korkaste fråga. Men hur viktigt är det att följa det här med nånting nytt, nånting, lånat, nånting gammalt och nånting blått?? Elr hur det nu är...

    Tack på förhand! 

  • Svar på tråden Måste man följa...?
  • Sörön10

    Det gör du som du vill med! Jag struntade i det till 99%! Broderade ett litet  blått hjärta på min kofta men när vi for i väg så glömde jag den ändå hemma och blev således utan det enda jag funderat på!


  • MeLove
    Sörön10 skrev 2013-04-19 15:09:43 följande:
    Det gör du som du vill med! Jag struntade i det till 99%! Broderade ett litet  blått hjärta på min kofta men när vi for i väg så glömde jag den ändå hemma och blev således utan det enda jag funderat på!
    Okej, va bra! Ja jag har nåt nytt och nåt blått men det andra har jag inte..
     
  • daniiel

    Det är för det första bara en tradition, en kul grej, skrock och för det andra så är inte så vanligt i sverige. Som med allt annat, blir det kanske vanligare, med hjälp av alla romantiska komedier där bruden har "something old, something new..". Man behöver inte följa det alls. Det är inget måste.

    Jag följde det inte alls. Hade inte ens en tanke på det. Jag blev gift ändå ;)


Svar på tråden Måste man följa...?