• MeLove
    Äldre 16 Apr 16:04
    12905 visningar
    21 svar
    21
    12905

    Vad ska jag ge i morgongåva??

    Jag skulle ju behöva lite hjälp. Nu är det inte länge kvar tills jag ska gifta mig (14 dagar) och nu är det så att jag kan inte komma på vad jag ska ge min man i morgongåva? jag vet att man behöver ju inte göra det, men jag vill gärna det! Men just nu är min hjärna i viloläget och skulle behöva restartas

    Har ni några förslag??

    Tack på förhand! 
  • Svar på tråden Vad ska jag ge i morgongåva??
  • MeLove
    Äldre 18 Apr 09:37
    #11
    PimPim83 skrev 2013-04-18 09:04:05 följande:
    Nu ska vi inte ge varandra morgongåvor, men jag köpte en Calvin Klein-klocka till sambon när han fyllde 30 år, och den blev han jätteglad för. Såg att någon redan tipsat om att köpa en klocka, jag instämmer i det!

    Tror att det är denna klockan han fick av mig: klockan-ur-guld.jetshop.se/ck-strive-p-4398-c...
    Guud vilken snygg klocka. Ja jag tror jag ska ge honom en klocka!!!
  • LadyTe­ague
    Äldre 18 Apr 10:49
    #12

    En sida där du kan designa klockan själv så den blir mer personlig: http://www.armbandsklockor.se/designa-din-egen-klocka/

    Jag har inte tittat så noga på vad som finns att välja, men det kanske kan vara något att ha i alla fall! 

  • jolieg­irl
    Äldre 18 Apr 18:35
    #13

    Min man använder inget av det ni radat up så vad ger man då ? Tänkte först ge han denna tavlan att hänga ovanför våran säng tillsammans med låten på en cd . Låten stämmer så bra in på hur min man är...men känner att det kanske är töntigt att ge en kille.. Vad tror ni ??

  • jolieg­irl
    Äldre 18 Apr 18:36
    #14

    Bilden km inte med .. Det är en tavla med låten kärleksvisan på.

  • MeLove
    Äldre 18 Apr 18:48
    #15
    joliegirl skrev 2013-04-18 18:36:33 följande:
    Bilden km inte med .. Det är en tavla med låten kärleksvisan på.
    Åååh, det skulle vara jätte fint gjort.. Det tycker jag verkligen att du ska göra, den låten är så vacker.. Den ska en solist sjunga på vårt bröllop som är om 12 dagar =)
  • jolieg­irl
    Äldre 18 Apr 18:59
    #16

    www.vitaunika.se/ här finns tavlan

  • Äldre 19 Apr 10:48
    #17
    LadyTeague skrev 2013-04-18 10:49:47 följande:
    En sida där du kan designa klockan själv så den blir mer personlig: www.armbandsklockor.se/designa-din-egen-klock...

    Jag har inte tittat så noga på vad som finns att välja, men det kanske kan vara något att ha i alla fall! 
    Vilken rolig idé, den föll jag verkligen för. Inte så farligt dyrt heller (1500-2000)
  • MeLove
    Äldre 19 Apr 12:30
    #18
    joliegirl skrev 2013-04-18 18:59:06 följande:
    www.vitaunika.se/ här finns tavlan
    Gud vilka fina tavlor dom har. Jag har själv köpt en tavla därifrån och är super nöjd med den!! Jätte fin idé med..
  • Äldre 19 Jun 20:03
    #19

    Idag har jag varit på sk secret box - fotografering, som jag tänkte ge i morgongåva till min blivande :) det var läskigt och otäckt eftersom jag aldrig posat framför en kamera, och ännu mindre i underkläder, hihi. Men det var roligt också och fotografen var jätteduktig! Väldigt snygga bilder och hon sa hela tiden exakt hur man skulle stå och var man skulle titta osv.
    Man får dem sedan i en svart sammetsask med texten For your eyes only
    Jag hoppas han blir glad :)

  • johann­agbg
    Äldre 28 Jun 16:07
    #20

    fiint med den egendesingade tavlan =) Lite intresserad av den, men får fundera lite

  • Äldre 2 Nov 11:43
    #21

    Jag kan tänka mig att ge manschettknappar. Han använder det varje dag. Så kan tänka mig ett par antika i guld eller så. Han gillar guld. Killar kan vara oerhört svåra att köpa presenter till. 

Svar på tråden Vad ska jag ge i morgongåva??