• Frueblue

    Hjälp mig fort! Är det rätt storlek?

    Provade en klänning idag, vad tycker ni, sitter den bra? Ska köpa underkjol till den, har ingen på bilden

  • Svar på tråden Hjälp mig fort! Är det rätt storlek?
  • Frueblue
    xMariax skrev 2013-04-13 23:25:07 följande:
    Jag tycker att den sitter helt ok, men det ser ut som att du valt en storlek större än du behövt..
    Har inte köpt den än, bara provat...Tvekar lite just med storleken
  • Chicita

    Den ser lite stor ut. Men det går ju alltid att ta in den om du har råd att lämna den till en sömmerska.
    Annars får du satsa på lite extra lördagsgodis fram till bröllopet och "växa i" klänningen Flört

    Hellre det än att köpa en för liten klänning och ha panik för att man inte hinner ner i vikt i alla fall...

  • karamell

    WOW, jättefin klänning, och den ser bra ut på dig, håller med de andra tjejerna att den kunde ha varit aningen mindre däremot...

  • Koyal

    Jättefin känning! Om du kan sy in den lite och har en underkjol till så kommer den bli perfekt på dig.

  • daniiel

    Håller med övriga. Klänningen är jättefin, ser ut att passa dig bra, så det kanske kan vara värt att försöka få den insydd? Är det bara storleken som får dig att tveka, så köp den. Är det fler och andra saker, då kanske det inte är rätt klänning trots allt. Försök att känna efter och lita på din magkänsla.


Svar på tråden Hjälp mig fort! Är det rätt storlek?