• GladBrud2014

3 mm ring

Hej.
    Jag har köpt en tre mm ring som ajag förälskade mig i. När jag fick hem den blev m2b fundersam över gravyr i den.
    Blir det konstigt att gravera i en tre mm? Är det någon som har en smal ring graverad och har lust att visa hur det blev? 

• Svar på tråden 3 mm ring
  • amerika

Min gamla vigselring var bara 2,5 mm och väldigt tunn (alltså platt) men det var inga problem att gravera den. Jag förstår att du skulle vilja se hur det ser ut men eftersom det är min f.d vigselring så vill jag inte visa upp den. Hoppas du har förståelse för det.

• GladBrud2014

amerika: Okej, vad bra! Att du inte vill visa den har jag full förståelse för! :)

• rock brud

jag har en 1.7mm ring med gravyr. Inga problem alls! Men texten är liten.. Men handen  på hjärtat hur ofta tittar man på den:) Jga har tre ringar och alla än =< 2mm
    nån bild har jag inte att tillgå på gravren

• jolm

Min är ännu mindre 1,2 så jag hoppar helt enkelt över gravyren även om det hade varit trevligt.

• GladBrud2014

Jag hade också kunnat hoppa den, men det verkar vara viktigt för m2b :) 

• Ploppcorn

jag tänkte beställa smala ringar från Chanti, men de graverar inte i så smala ringar, tips på ställe i stockholm där man kan lämna im för gravyr i smala ringar?

Svar på tråden 3 mm ring