• 201402­22
    Äldre 12 Apr 12:45
    1386 visningar
    1 svar
    1
    1386

    Färgtema: oxblod/vinrött, svart och silver, fler än vi med detta färgtema?

    Vi har inte till 100% bestämmt färgtema än. Men det lutar åt att det blir färgerna: oxblod/vinrött, svart och silver. I alla fall är vi säker på att vi vill ha svart och silver som färgtema. Men eftersom min fästman älskar rött. (Men vi väljer att ha oxblod/vinrött istället för helt rött). Så tyckte vi att det kan passa bra med lite rött med. Och så gifter vi oss i februari månad då det är kärlekens månad med :). Häng på ni med som har ungefär samma ideèr som vi!

  • Svar på tråden Färgtema: oxblod/vinrött, svart och silver, fler än vi med detta färgtema?
  • IdaOch­Tomas
    Äldre 22 Apr 07:36
    #1

    Vi har rött som tema med inslag av silver, svart och naturgrönt. Svåraste hittills var att få tag i servetter (vi har inte velat lägga pengar på linneservetter) och jag letade högt och lågt efter vinröda eller lite finare röda. Tillslut fick vi p.g.a. tidsbrist ge upp och köpa klarröda servetter från IKEA. Not what I had in mind, men vad gör man liksom... Ska ni ha ris eller dylikt att kasta? Finns jättesöta organzapåsar med silverhjärtan. Jag var osäker på svart till att börja med och undrade om det verkligen passade sig på ett bröllop, men det blir jättefint!

Svar på tråden Färgtema: oxblod/vinrött, svart och silver, fler än vi med detta färgtema?