• annie s

Klänning från ebay

Tror jag har hittat MIN klänning på ebay, från kina men känns osäkert att handla därifrån.
    Någon som har köpt brudklänning därifrån???

• Svar på tråden Klänning från ebay
  • FrökenMäkelä

Jag beställde min första (och andra klänning) från Ebay. Den första var en "kina"klänning. Absolut inget fel på klänningen men optimistiska jag drog till med en alldeles för liten storlek och så mycket kommer jag inte lyckas med att gå ner i vikt så den skall säljas.

Även min andra klänning är inköpt via Ebay men en orginal klänning från en privat person.

• annie s

har inte hittat den nån annanstans
  • annie s

Känns lite konstigt att köpa klänning nu oxå vi har inte bestämt datum än och det kanske dröjer.. Nu har jag snart bantat klart 1-2 kg kvar bara så mina mått är ju inte precisa än och om 6 mån vem vet.. MEN tycker verkligen om den här klänningen

• FrökenMäkelä
    annie s skrev 2013-04-10 15:30:46 följande:
    Känns lite konstigt att köpa klänning nu oxå vi har inte bestämt datum än och det kanske dröjer.. Nu har jag snart bantat klart 1-2 kg kvar bara så mina mått är ju inte precisa än och om 6 mån vem vet.. MEN tycker verkligen om den här klänningen
    Hade jag varit du så hade jag väntat med att köpa klänningen om ni inte ens har bestämt datum. Spara säljaren på din Ebaysida med annonsen så kan du ju alltid kontakta säljaren om de kan sy upp den ifall den skulle "utgå" som auktion.
Svar på tråden Klänning från ebay