• Pehrson75

Hjälp med tips på festlokal nära Stockholm

Hej allihopp! som nyförlovad är det mkt att stå i till stundande bröllop 2014 Jag är på jakt efter tips på festlokaler i eller runt Stockholm med omnejd inte längre bort än 1 tim från Stockholm.Vi kommer bli ca 100 sittande till middag. Vi önskar lokal där det finns boende nära typ vandrarhem/hotell/stugor inte för dyrt boende dock. Ev där man kan ta med egen dryck men inget måste. Gärna skärgård eller hav i närheten då vi vill ha lite skärgådstema (behöver inte vara ngn ö). Snälla alla tips är välkomna jag vet inte ens vart man börjar för att hitta ett trevligt ställe för så många personer som gärna bor över en helg. Tack på förhand alla härliga brudar och brudgummar! 

Pehrson75
  • Svar på tråden Hjälp med tips på festlokal nära Stockholm
  • Alyllyra

Den bästa sidan att kolla på är ju bokalokal.se
    I alla fall för att hitta lokaler. Tyvärr har de ingen information om boende i närheten...

Då får man nog börja leta hotell/vandrarhem och liknande. Och sedan kolla i deras närhet om man hittar en lokal som kan passa. Eller fråga dem om de har några tips.

Mitt tips är i alla fall Långholmen. Stor festlokal (tror de tar 100 sittande), hotell och vandrarhem nära, på en ö men ändå centralt, nära till stranden. Dock inte så mycket skärgårsdskänsla...
    Seglarhotellet i Sandhamn kanske? Eller Grinda Wärshus? 

• Magenta

Kolla in Gålö havsbad. De har jätte fin festlokal och vandrarhem o stugor precis vid havet

• aleydis

Jag vill typ exakt samma som du!
    Men har inte hittat ngt jättebra än...

• Eliry

Hej,
    Jag letar också efter något liknande och tycker Gålo havsbad såg intressant ut. Har du Magenta varit dar live på brollop tidigare? Skulle vara kul att se fler bilder... 

Svar på tråden Hjälp med tips på festlokal nära Stockholm