Inlägg från: Orchid |Visa alla inlägg
  • Orchid

Augusti 2014!

Jag hoppar också in här, jag och min blivande bestämde oss för ca 2,5 veckor sedan att gifta oss 9/8. :) Min fästman är från södra Europa och vi kommer att gifta oss där med de ca närmaste 40 som gäster och sen ha en större fest i Sverige lite senare.

Eftersom bröllopsplaneringen sker från distans så har vi valt att ta hjälp av en bröllopskoordinator vilket känns jättesmidigt och tack vare henne är redan mycket bokat enligt våra önskemål. Vigselplats är bestämd samt festlokal som ligger i anslutning till ett hotell vi kommer hyra in våra långväga gäster på. Färgtema är bestämt. Inspirationsbilder för dekorering och blommor skickade till floristen. Fantastisk fotograf bokad. Klänning beställd (idag!). Frisör och make-upartist bokad. Vi håller på och försöker välja tema för trycksakerna nu... eftersom planering påbörjades alldeles nyligen så har det inte funnits tid för något STD men då vi planerar ett litet bröllop så är datumet spritt muntligen till gästerna men det känns viktigt att kunna skicka ut riktiga inbjudningskort relativt snart. :)

Svar på tråden Augusti 2014!