Alla kan aldrig bli nöjda....
Det är tråkigt när sådant händer. Det enda tipset jag kan ge är att vara tydlig. Jag har en stor släkt och jag tänker INTE bjuda alla, vilket jag har sagt från början. Min mor höll på att "dö" och tycker jag är hemsk som inte tänker skicka inbjudningar till dem, det här är alltså kusiner, mostrar m.m. Men vet du vad? Det skiter jag fullständigt i. Det är mitt bröllop, det är jag som gifter mig, det är jag som bestämmer. I vår familj är det viktigt att bjuda alla eftersom det är vår kultur att dela den stunden med alla nära och kära. Tyvärr passar det inte mig. Det här är första och enda gången jag gifter mig och vill de inte vara med och göra den dagen till den bästa dagen i mitt liv så behöver de inte vara med. Det viktigaste för mig är att vara med min blivande man och barn. Jag tycker du ska ta det lugnt och tänka på att det är du och din sambo som gifter er. Ni väljer vilka som ska komma utifrån era önskemål och budget. Han har också ett ansvar att säga till sin familj och släkt hur ni vill ha det. Hoppas det löser sig!