• Bamsemums

Fler som ska gifta sig Juli 2014?

Det är fler som har skapat trådar om sin månad, tänkte göra samma sak Då jag inte har sett "min" månad här än. Så är det fler som ska gifta sig Juli 2014? Hur långt har ni kommit med planeringen och hur känns det? :)      

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?
  • CJ5

Vart hittar man flor? Känner att jag verkligen måste prova mig fram.. Någon som vet nånstans i stockholm?

• teres77

Idag kom hindersprövningen...

Å igår bokade jag ett band till festen! :) det var inte meningen att vi skulle ha band, bara DJ som redan är bokad, men så la en gammal kompis upp en video på några låtar från en spelning. Jag trodde att de skulle vara alldeles för dyra men frågade ändå. Vi hade råd och slog till direkt! Är så himla lycklig!!! Det skulle varit jättebra med DJ - bara, men det är ändå en annan stämning med liveband. Det är mer vi, på nåt sätt!

• CJ5

Åh jag förstår dig precis. Jätte nice med liveband!!!

• Carro87

Åååå, är det bara jag som har beslutsångest?
    Jag tycks ha beslutsångest om allt! Ring, mat, vin, teckensnitt i festhäfte, smycken osv mm.... Jag tycks alltid hitta något bättre eller finare, men sen går jag tillbaka till det jag tyckte var fint från början.
    Det bor nog en liten perfektionist i mig, jag vill att allt ska vara så fint och bra som möjligt...! Men det resulterar ofta i att jag skjuter upp saker, för jag har så svårt att bestämma mig... :/

Skönt att få ventiler sig lite... Snart är det juli, tiden har gått sååå fort! :)

• CJ5

Jag har också beslutsångest om allt. Tror att klänningen kommer vara skitful! Är livärdd!! Just nu känns det som att inget går som det ska med bröllopet. :(

• Carro87

Jag känner samma sak om klänningen. Den var helt gudomligt fin då jag provade den, men det var ju i januari, tänk om jag tycker den är skitful då den kommer?!

• CJ5

Jag har inte ens provat min klänning.. Jag var och gjorde en egen design.. och nu tänker jag på allt som kan vara så jävla fel. och inte blev det bättre av att mina flickors klänningar som jag beställde i ivory från ett annat företag var gula när dom kom. Passar ju på näbbarna men min klänning är också beställd i ivory och jag vill inte ha en gul klänning. ...

• CJ5

Carro87 Vad har du beställt för klänning, finns det bilder på den?

• CJ5

Tjejer, jag har helt börjat misstro mitt omdöme. Så jag frågar er. Snälla, vi skickade ut inbjudningarna med kldkoden kavaj. Och mannen har en svart kostym med väst och så är tänkt att marshalkerna ska ha också, är det helt fel? Har varit helt inne på kravatt men jag kanske ska klä ner dom lite med en vanlig slips bara?

• Carro87
    CJ5 skrev 2014-05-08 09:24:53 följande:

Carro87 Vad har du beställt för klänning, finns det bilder på den?

Jag har köpt den i butik, det är en klänning av Alicja Eklöw, men hennes kollektion ligger inte uppe på internet ännu... :(
Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?