• suss18

Panik hjälp!! Snabb leverans?

Hej! Kan ni rekommendera ett kina-företag som syr klänningar snabbt/billigt och såklart snyggt. Hade beställt en klänning men nu verkar det som företaget inte finns!! Ska gifta mig den 20 April men åker den 18 April till NY. Så det är ganska bråttom!!! Snälla hjälp!! Panik!!

• Svar på tråden Panik hjälp!! Snabb leverans?
  • SofiaMagdalena

Det kanske är ett bättre alternativ att gå till en brudbutik och köpa en klänning om du har den möjligheten. De har iibland klänningar på lager som kan ändras direkt.

• suss18

Prismässigt är det inte mycket dyrare....??

• daniiel

Dino är snabbast av alla företag, mig veterligen, och även ett av dom billigaste. Jag fick själv en av mina klänningar (den jag hade under vigseln) på bara ca 3-4 veckor.

Det finns ju dock inga garantier för att det går så snabbt. Det kan bli förseningar, den kan fastna i tullen, den kan behövas sys om lite osv.

Om jag var du, så skulle jag kika in i butiker och se vad som finns på rea och till bra pris. Kika på begagnatmarknaden, tex blocket och som PimPim tipsar om, kolla på www.lilly.nu (www.lilly.dk) Lilly finns ju i vissa butiker i Sverige också.

• Came

Jag beställde min klänning från Dinobridal, det tog inte ens två veckor och dom levererade hem till dörren.

Svar på tråden Panik hjälp!! Snabb leverans?