• Anonym (prins­essan)
    Äldre 21 Mar 09:23
    4493 visningar
    27 svar
    27
    4493

    Är det här verkligen fint!

    Jag provade min klänning igår, mamma skulle öva på att snöra den och jag ville se hur den satt nu när det bara är några månader kvar.
    Jag har kännt mig som en prinsessa ända sedan jag köpte klänning och har tyckt att den är det vackraste någonsin! Men igår, kände jag mig inte sådär vacker längre.
    Jag vet inte om det är trötthet eller om jag har fått någon konstig självbild. Jag vill ju bara vara vacker, men nu ser jag helt plötsligt valkar och skavanker som jag egentligen inte tror finns.
    Ja, det är inlägget är bara ren skär bekräftelse =)! Är det verkligen fint det här på mig, eller har jag gjort ett misstag som köpt den här klänningen?


    Om det är någon här som känner igen mig så får ni gärna hålla de för er själva =) vill inte att alla ska ha sett klänningen innan bröllopet =)


  • Svar på tråden Är det här verkligen fint!
  • Äldre 21 Mar 09:35
    #1

    Tycker klänningen är jättefin på dig! Och klänningen i sig själv är oxå jättefin, enkel och vacker. Tänk oxå på att du på din stora dag kommer att vara fixad till det finaste och du själv kommer att "lysa". Sluta nu tänka negativa tankar Tycker inte du ska ångra dig ! Lycka till!

  • Grunde­ll
    Äldre 21 Mar 09:41
    #2

    Håller med Larsson. Det ser jätte bra och fint ut.

  • Äldre 21 Mar 09:46
    #3

    Vad var det från början som du tyckte om så mkt med klänningen? Och vad är det som du inte tycker lika mkt om nu längre?

    Din klänning är klassisk, enkel och väldigt vacker. Den är typexempel på "less is more" tycker jag. Den är inte tråkig, med tanke på draperingen och pärlorna, men inte heller "over the top". Den ser ut att passa dig bra och du får väldigt fin midja i klänningen.

    Som Larssons skriver här ovan också, att försök tänka dig på bröllopsdagen, då du har smink och hår fixat, kanske några speciella smycken och slöja, en brudbukett osv. Med allt det också, så kommer du förmodligen och förhoppningsvis att känna dig som en prinsessa igen :)


  • Äldre 21 Mar 09:52
    #4
    Var ser du  valkar och skavanker???

    Jag ser en klänning som sitter jättefint på dig och som tycks passa din kropp perfekt. Jag vet att det är lätt att se på sig själv med kritiska ögon, men jag tycker att det ser fint ut. Skrattande
  • Anonym (prins­essan)
    Äldre 21 Mar 10:02
    #5

    Jag vet inte varför jag tittar på mig själv med så kritiska ögon. Som jag skrev tror jag bara att jag behövde lite bekräftelse från någon annan än min sambo med tanke på att om jag sätter på mig en sopsäck säger han " Det är jättefint"


    Vart bättre att få bekräftat att det verkligen är vackert än bland alla härliga gifta, förlovade och blivande brudar här på BT.


    Jag trodde inte att det skulle ända mig men helt plötsligt har jag blivit en sån där brud som hetsar över min vikt inför bröllopet. Jag har senaste året gått upp 11 kg och har lyckats gå ner 5 av dom hitils.
    Helt plötsligt har jag blivit rädd att det inte kommer bli bra eller så. Är det bröllops nerver kanske?


    Jag tänkte ha en bolera och birdcage, pärlörhängen, pärlarmand och en enkel uppsättning på den stora dagen.

  • Äldre 21 Mar 10:06
    #6
    Anonym (prinsessan) skrev 2013-03-21 10:02:33 följande:
    Jag tänkte ha en bolera och birdcage, pärlörhängen, pärlarmand och en enkel uppsättning på den stora dagen.
    Jag tycker att det låter som om du kommer att vara en jättevacker brud på eran dag! Visa gärna en bild på hur det blev efteråt. Glad
  • Fröken­Mäkelä
    Äldre 21 Mar 10:07
    #7

    Kan tyvärr inte se bilden Rynkar på näsan

  • Anonym (prins­essan)
    Äldre 21 Mar 10:15
    #8

    Den här boleron fast vit då tänkte jag ha till.


  • Mmmari­a
    Äldre 21 Mar 10:17
    #9

    Klänningen är jättesnygg och sitter perfekt på dig. Jag kan inte se några extrakilon på dig utan du har en fantastisk midja. Du kommer se strålande ut med smink, hårfix och lyckorus i blicken : )

  • Äldre 21 Mar 10:46
    #10

    Jättevacker klänning och den passar din kropp jättebra! Klassisk elegant men ändå med fina drapperingsdetaljer. Tycker du gjort ett bra val.

Svar på tråden Är det här verkligen fint!