• Isabelle123

vad tror ni om denna? vågar jag?

Är sugen att beställa denna klänning från ww.jjshouse.com men jag vet inte om jag vågar? tror ni denna klänning blir fin i verkligheten? är orolig för pärlorna under bysten ska vara av (dålig,super billig kvalite) eller ska jag satsa på en från blocket (bifogar bild på den) snälla behöver råd. bröllopet är snart och jga har lite panik!

eller denna från blocket..

• Svar på tråden vad tror ni om denna? vågar jag?
  • Chicita

Det är bara du som kan välja.
    Men vad jag har hört här inne så verkar den leverantören vara rätt bra i alla fall. 

• Allis

Ta den du tycker bäst om tycker jag. Kanske man kan be om att få se en närbild på pärlbroderiet pre-beställning? I så fall får du ju ett hum om hur det kommer att se ut.

Om det är du på bild nummer två så sitter den klänningen kanonbra.

• Nivi och Jesper

Jag har själv beställt via nätet. prälarbetet har blivit bra, men klänningen var inte i närheten av bilden som dom hade. Så nu ska jag till en butik och köpa en ny klänning. Den klänningen jag köpte var inte från jjhouse men det är alltid en risk att betala något man inte har provat än! :P 

Men är du inte nöjd med den klänning du redan har?  

• lenuz

Spetsklänningarna är jättefina. Personligen tycker jag det är snyggt när spetsen är längre än det lager tyg som är under i släpet.

Jag var själv inne på nått liknande från början. Jag valde bort den klänningen eftersom jag var rädd att spetsen skulle se skitig ut rätt snabbt. Fotografering på gräsmatta och grusgång innan vigseln. Hur gärna man än vill tror jag det är svårt att skydda den helt och hållet.

• karamell

Det är alltid en chansning att köpa från kinasida, trotts att jag blev väldigt nöjd med min klänning.
    Min mamma beställde en klänning helt i spets från jenjenhouse och blev inte nöjd då spetsen "fastnade i sig själv" eller vad man ska säga. Det beror helt och hållet på hur mkt pengar du är villig att "riskera"
    Tyckte båda klänningarna är fina, men personligen gillar jag inte strassen under bysten på första klänningen. 

Svar på tråden vad tror ni om denna? vågar jag?