hjälp att hitta billig klänning - gärna kina
Hej på er,
Jag letar för fulla muggar efter en klänning på de olika kina-sidorna, men jag blir inte klok. Kan någon vänlig själ hjälpa mig att länka till någon bra sida? (Har sett att Daniiel är rätt grym på det där, men det kanske finns fler?)
Kollade tråden med kinaklänningar men det var så många att jag nästan gick vilse.
*Jag vill ha en klänning inkl allt för under 2000:- (klänning, frakt, tull och specialbeställda mått) 3000:- om det är klänningen med stort K.
*Den ska vara kort. Knälång eller liknande, inte ända ner till fötterna
*Inte vit och inte någon prinsessdröm, jag vill kunna använda klänningen på flera tillfällen. Inte den klassiska brudklänningen alltså
*Jag är tjock om magen men har små bröst. Har strl 44-46 men de brukar sällan passa de klassiska storlekarna eftersom jag har väldig äppelmage och brösten nästan försvunnit efter barn, amning och viktnergång, så antingen ska det vara att man tar sina egna mått och betalar extra för det, eller någon klänning som passar oss tjocka =)
Har hittat många fina på BonPrix så det måste inte alls vara en bröllopssida, men gärna lätt att förstå då jag inte är så jättehaj på att handla från affärer utomlands så fattar inte riktigt hur det funkar. Jag älskar grön, mörklila, grått och gult, men är öppen för alla förslag. Ellos har jag inte hittat något fint på alls.
Någon som vet någon "kinasida" på svenska med svenska kronor? =)
Tack ska ni ha