• Rosenl­iljan
    Äldre 14 Mar 16:05
    3856 visningar
    6 svar
    6
    3856

    Vart ska vi resa?

    Vi firar 10 år som gifta och jag har haft panik eftersom jag vill hitta på något speciellt.Nu har jag äntligen bestämd mig för att boka en överraskningsresa men vart?  Det blir i höst och ungefär en vecka. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vart ska vi resa?
  • Äldre 14 Mar 16:08
    #1

    Paris är bland det vackraste och mest romantiska jag vet!

  • Äldre 14 Mar 16:15
    #2

    Tips att åka till Paris tidig höst (om ni väljer Paris). Få städer är riktigt romantiska i novemberslask och just Paris är en fantastisk stad man vill kunna vara ute och vandra i länge.

  • Äldre 14 Mar 16:29
    #3

    Jag skulle ha valt Paris, men det är ju för att jag hemskt gärna vill åka till Paris :P

    Men om ni "bara" ska vara borta en vecka, så skulle jag försöka satsa på något som inte är så långt bort (tex New York), för ju närmare staden ligger, desto mer tid får ni där och inte på planet. En vecka går fort och jag skulle vilja vilja ha alltför lång resväg.


  • stormh­elen
    Äldre 14 Mar 18:13
    #4

    ... res till Rom tycker jag.


    Otroligt vacker stad med mycket kultur att titta på. God mat, goda viner och otroligt trevliga människor som bor där.


     

  • purple­flower
    Äldre 14 Mar 21:36
    #5

    Jag tycker också att ni ska åka till Rom! En underbar stad där det finns massor att titta på och om man är intresserad av historia så är en vecka lagom för att hinna se allt. Jag skulle gärna åka dit igen!

  • Mustik­ka
    Äldre 14 Mar 22:09
    #6

    New york. Kanske för att jag alltid vela åka dit men också för att det finns så otroligt mycket att göra och se. 

    Ett annat tipps är min favoritstad Madrid. Där är vädret underbart, inte för hett men helt lagon mysigt under hösten. Spanska kulturen är så härlig och det finns allt från romantik till spänning, beroende på vad man själv är ute efter. Hade jag inte varit i ett förhållande och påväg att gifta mig så skulle jag flytta dit! Staden är svår att beskriva, den ska upplevas <3

Svar på tråden Vart ska vi resa?