• Jeanet­te Johans­son
    Äldre 8 Mar 11:57
    2416 visningar
    11 svar
    11
    2416

    Klänning till min flowergirl

    Behöver hjälp!!!!


    Min dotter som är 12 år ska vara flowergirl på vårt bröllop. Mina 2 tärnor ska ha lånklänning och det vill så klart dottern med ha. Var hittar man en sådan till den åldern utan att den kostar en förmögenhet???


    Bor i närheten av Malmö

  • Svar på tråden Klänning till min flowergirl
  • Äldre 8 Mar 12:10
    #1

    Vilken storlek behöver hon? Är det någon speciell färg du/ni tänkt er? Vill du köpa i butik eller går det bra att beställa över nätet?


  • Jeanet­te Johans­son
    Äldre 8 Mar 12:19
    #2

    Misstänker att hon behöver 146-152. Vågar inte beställa på nätet då hon är väldigt smal. Hon ska ha en svart klänning som man kan sätta ett sidenband i midjan på

  • sanna8­8
    Äldre 8 Mar 12:23
    #3

    Kolla halens vet att de är på nätet men de går ju skicka tillbaka Själv köpte jag 2klänningar stl 32 dam till mina näbbar (10 och 12år) lite omsyddnad vid bysten men annars passa dom

  • Jeanet­te Johans­son
    Äldre 8 Mar 12:27
    #4

    Var det långklänningar du hittade där?

  • sanna8­8
    Äldre 8 Mar 12:30
    #5

    Tror de finns barn långklänningar på halens! Dom jag beställde är från Kina och va inte långklänning, mer ett tips bara att kolla på riktigt små dam storlekar

  • Äldre 8 Mar 12:31
    #6

    Det var min tanke också, att kanske en strl XXS/32 i damstorlekar kunde passa. Det blir nog svårt att hitta en lång svart klänning till barn i butik tyvärr. Det är nog svårt att hitta till en vuxen :P


  • Äldre 8 Mar 12:50
    #8
  • Äldre 8 Mar 12:54
    #9
  • Jeanet­te Johans­son
    Äldre 8 Mar 13:22
    #10

    Tack så hemskt mycket för all hjälp. där var faktist någon jag gillade. svårt med vissa då hon inte har byst. Men tack igen

  • Sofia0­1
    Äldre 15 Mar 09:55
    #11
    Jeanette Johansson skrev 2013-03-08 13:22:33 följande:
    Tack så hemskt mycket för all hjälp. där var faktist någon jag gillade. svårt med vissa då hon inte har byst. Men tack igen
    Jag hittade min svarta näbbklänning hos Elegant Kids i Malmö. :) www.elegantkids.se
Svar på tråden Klänning till min flowergirl