• lordoz
    Äldre 6 Mar 20:18
    2634 visningar
    2 svar
    2
    2634

    Ta hand om er!

    Bara en liten uppmaning så här mitt i bröllopsstressen som jag gissar att fler än jag känner just nu.. :)

    I måndags kväll var jag och sambon på föreläsning med Charlie Söderberg från lyxfällan.. På vägen hem ska vi köra rakt fram i en korsning, när en mötande bil ska göra en vänstersväng och kör ut framför oss. Som tur väl var så höll vi nog bara 30-40, så sambon tvärnitade. Men det var halt på vägbanan av vatten/is samt grus, så vi krockade. Bilens kofångare har en del skador och samma sak med motorhuven... Så nu mitt i all bröllopsplanering och allt som ska åka och fixas med. så har vi en bil som ska in på reperation...

    Dessutom fick både jag och sambon ont i nacken... Så vi fick åka ambulans upp till akuten. Där fick vi en krage och efter 2 timmar blev vi röntgade. Efter ytterligare en timme så fick vi besked om att det inte var några skador på nacke eller halsrygg och vi fick åka hem... Men även om inte kotorna är skadade så har vi ju fått en lättare whiplash båda två, så vi har haft huvud- och nackvärken från helvetet på besök i två dagar och varit sjukskrivna. Imorrn ska jag dock försöka gå till jobbet igen...

    Så ett tips till alla andra stressade brudar... Ta vara på vardagen, er själva och er älskade..

  • Svar på tråden Ta hand om er!
  • Äldre 6 Mar 20:50
    #1

    Usch, krya och hoppas det bli bra!!

  • Äldre 6 Mar 21:06
    #2

    Usch vad hemskt. Tur i oturen att ni mår bra.
    Ska tänka på att ta han om min karl, och han om mig! =) Det är faktiskt lätt att nästan glömma bort varann mitt i allt det här planerandet.

Svar på tråden Ta hand om er!